EOS Lip Balm

Hoi!

Laatst was mijn vader voor een weekje in New York. Ik kon helaas niet mee gaan omdat ik naar school moest, maar ik gaf hem wel een lijstje mee met een paar dingetjes die hij mee mocht nemen uit The Big Apple. Op dat lijstje stond ook de EOS lip balm. Zo gezegd, zo gedaan. Hij kwam thuis met drie kleine eitjes…

En wel drie héle leuke ‘eitjes’. De EOS (Evolution Of Smooth) lip balms zijn schattige lippenbalsems die 100% natuurlijk zijn, en zijn ook niet getest op dieren. Het is dan ook geen wonder dat deze lippenbalsems heel populair zijn! Er zitten ook nog een heleboel verzorgende ingrediënten in, zoals shea butter en vitamine E. Klinkt goed, hè?

Dit zijn de lippenbalsems als je ze open maakt. De balsems moet je open draaien. Wel handig, zo blijven ze goed dicht zitten. Ik heb drie verschillende ‘smaakjes':

  • Rood: Summer Fruit. Deze ruikt echt héérlijk naar zoet, vers fruit. Lekker zoet, maar niet té zoet.
  • Geel: Lemon Drop. Zoals de naam al zegt, citroen. Doet me denken aan de citroencake die mijn moeder wel eens bakt. Heel lekker! Deze balsem heeft trouwens spf 15. Deze is dus vooral handig in de zomer, als bescherming tegen de zon.
  • Groen: Honeysuckle Honeydew. Hmm, deze ruikt lekker naar meloen! Deze ruikt ook lekker zoet.

Alle lippenbalsems hebben trouwens ook een lekker zoet smaakje.

De EOS lippenbalsems zijn best wel hard. Net iets harder dan een gewone stick lippenbalsem. Maar dat is niet erg, zo doe je lekker lang met zo’n lief eitje. Ik vind dat de lippenbalsems echt heel goed verzorgen. Mijn lippen zijn lekker zacht als ik deze heb opgesmeerd. Ook een paar uur later zijn mijn lippen nog steeds zacht. Dat komt omdat er gewoon geen chemische ‘troep’ in zit. Ik denk dat dit wel één van mijn favoriete lippenbalsems is!

Op de foto hierboven kun je goed zien hoe groot de EOS lip balms zijn.

Ik ben dik tevreden over de EOS lip balms. Ik snap echt waarom dit een ware hype is! Ze verzorgen heel goed en ruiken echt heerlijk!

De EOS lippenbalsems zijn helaas niet te koop in Nederland, maar je kan ze wel via deze webshop kopen voor €4,95 per stuk.

Liefs,

Sophie

8 thoughts on “EOS Lip Balm

  1. Pingback: Mijn favoriete lippenbalsems | bonjourgoodbye

  2. Pingback: Review: Balmi VS. EOS lipbalm | bonjourgoodbye

Geef een reactie

