We love cute nailpolish

Bonjour!

Kennen jullie het populaire youtubekanaal ‘Cutepolish’ al? Op dit youtubekanaal staan allerlei schattige nail-art tutorials. Als je benieuwd bent geworden naar het leuke youtube-kanaal van Cutepolish, lees dan verder.

Ik ontdekte de filmpjes van Cutepolish ongeveer een jaar geleden, en ik was gelijk helemaal gek op haar grappige nail-art designs. Het fijne van haar tutorials is dat ze zo makkelijk zijn! Een filmpje duurt ongeveer 3 minuten, en daarin laat ze stap voor stap zien hoe je de nail-art moet maken. Ik heb een keer geprobeerd om haar ‘Angry Birds’ nagels na te maken. Het lakken ging heel makkelijk dankzij haar duidelijke uitleg.

Nail-art van Cutepolish:

En mijn nail-art:

Sorry voor de wazige foto’s, maar ik heb de foto’s met mijn mobiel gemaakt.

Nog een paar foto’s van haar nail-art creaties:

Ik blijf zeker naar haar filmpjes kijken, en ik ben benieuwd welke nail-art designs ze gaat maken in de toekomst!

Hier is de link van haar youtube-kanaal:

http://www.youtube.com/user/cutepolish

Ik hoop dat jullie dit eerste ‘echte’ artikel van mijn blog leuk vonden!

“Kenden jullie de filmpjes van cutepolish al?

Goodbye,

Sophie

One thought on “We love cute nailpolish

  1. Pingback: HOERA! Bonjour Goodbye bestaat 1 jaar! + Aankondiging 2 winacties | bonjourgoodbye

Geef een reactie

