Easter Nails

Hoi allemaal!
Afgelopen weekend was het pasen! Ik pakte mijn nagellak en nail-art tools er bij, en ik ging aan de slag met een speciale paas nail-art! Lees verder voor meer info!

Ik ging dus een beetje op Google zoeken, en uiteindelijk kwam ik dit plaatje tegen:

Ik vond dit plaatje zo schattig dat ik het ook na ben gaan maken. Alleen is de nail-art die ik heb gemaakt een beetje aangepast aan mijn nagellak-collectie :). Ik had namelijk geen lichtblauw en lichtgroen, dus heb ik die nagels lila gelakt. Hieronder zie je hoe mijn nail-art is geworden.

Schattig zijn ze hè!

De nagellak die ik heb gebruikt is:

  • Essence: 27 No More Drama
  • Essence: Stampy polish (wit)
  • Essence: 59 Black is Back
  • Essence: Nude Glam 06 Hazelnut Cream Pie
  • Catrice: 700 Birdy Reloaded
  • Catrice: 060 Bloody Mary To Go
  • Van een onbekend merk een oranje lakje.

De nail-art is heel makkelijk te maken. Lak eerst je duim, wijsvinger en pink lila. Vervolgens lak je je middelvinger geel, en je ringvinger zwart. Dan maak je met een speldenknop (gedipt in witte nagellak) stippen op je lila nagels. Voor het kuikentje maak je met een nail art kwastje de eierschaal, en maak je met een dottingtool de oogjes en het snaveltje. Het kopje van het konijntje maak je met de nudekleurige nagellak. De twee oren maak je met een nail-art kwastje (en als je dat niet hebt, voorzichtig met het nagellakkwastje).

En dan is je schattige nail-art klaar!

Hopelijk vonden jullie deze nail-art net zo schattig als ik!

Goodbye,

Sophie

Geef een reactie

