Sleek Oh So Special palette en Rose gold blush

Hoi!

Ik ben in de voorjaarsvakantie met mijn moeder naar Londen geweest. Natuurlijk heb ik daar lekker geshopt! Ik heb onder andere van het leuke merk Sleek twee leuke dingen gekocht. Een oogschaduwpalet en een blush. Lees verder voor mijn reviews!

In Londen ben ik langs de Superdrug geweest. Dit is een drogisterij, zoals je in Nederland de Trekpleister of Kruidvat hebt. Hier verkopen ze ook make-up van het merk Sleek. Ik ging gelijk naar binnen, en zocht het schap van Sleek op. Daar stonden de paletten en blushes al op me te wachten :). Uiteindelijk kocht ik het Oh So Special oogschaduwpalet en de Rose gold blush.

Om te beginnen, het oogschaduwpalet.

Het doosje is mat zwart met het glanzende Sleek-logo erop. Ik vind het er erg strak uit zien! Ik had eigenlijk verwacht dat het palet wat groter zou zijn, maar zo heel groot is het palette niet. Ongeveer zo groot als een chocoladereep :). Als je de verpakking vervolgens openmaakt, zie je 12 mooie kleurtjes, variërend van lichtroze tot bruin, en zwart. Er zitten nog een aantal donkere kleurtjes in, zodat je ook best een donkere smokey eye kunt maken. Er zit ook nog een grote spiegel, en een sponsapplicator in. Op de oogschaduw ligt een plastic velletje waar de namen van de oogschaduwkleuren op gedrukt staan.

Dan komen nu de swatches!

Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate

Hierboven heb ik de bovenste rij van het palet geswatcht. De oogschaduws geven goed kleur af. Fijn! Omdat mijn huid best licht is, zie je de eerste kleur, Bow, niet zo goed, maar toch komt hier wel veel kleur vanaf.

Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir

Ook van deze kleuren komt aardig wat kleur af! Bij de laatste drie kleuren zie je alleen niet zo goed hoe donker ze zijn. Vooral de tweede kleur, Gateau, vind ik heel mooi! Dit is een lila kleurtje met gouden shimmer erin. Wauw! :)

En dan nu de blush.

Dit doosje ziet er ongeveer hetzelfde uit als het oogschaduwpalet. Alleen is deze kleiner. Deze blush vind ik echt prachtig! Het is een koraalroze kleur met gouden shimmer erin. In het doosje zit ook nog een spiegel. Handig!

Zoals je kunt zien, komt er best veel kleur van de blush af. Dit is bij de meeste blushes van Sleek zo. Wees dus voorzichtig dat je niet te enthousiast met je kwast in de blush gaat zwieren, en vervolgens met té roze wangen de deur uit gaat ;).

Ik ben erg blij met de producten van Sleek! Misschien ga ik in de toekomst nog een paar producten van Sleek kopen.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!

“Hebben jullie wel eens iets van Sleek gekocht?

Goodbye,

Sophie

6 thoughts on “Sleek Oh So Special palette en Rose gold blush

  1. Pingback: HOERA! Bonjour Goodbye bestaat 1 jaar! + Aankondiging 2 winacties | bonjourgoodbye

  2. Pingback: Favorieten November 2012 | bonjourgoodbye

  3. Pingback: Favorieten Oktober 2012 | bonjourgoodbye

Geef een reactie

