NOTD: Space Cupcake

Hoi allemaal!

Laatst was ik weer eens in de stad, en kocht ik bij Kruidvat twee nagellakjes. Een mooie lila nagellak van NYC, en een glitterlakje van Essence. Lees verder voor mijn foto’s!

Ik had al verschillende reviews gelezen van de drie nieuwe NYC Expert Last nagellakjes. De kleur 257 Lavender Cupcake vond ik het mooist, en deze kocht ik dan ook. Zoals de naam al zegt, is deze lak een lavendel kleurtje. Alleen nog wat lichter dan lavendel. Het is een creme-lak, dus er zit geen glitter of shimmer in.

Ik kocht ook nog een glitterlakje van Essence in de kleur 04 Space Queen. Het lijkt in het flesje een roze basis te hebben, maar daar zie je op je nagels niets meer van terug. Het lakje heeft kleine ronde glittertjes. De lak is niet dekkend genoeg om echt ‘los’ te dragen, maar als een topper over je nagellak heen is het echt een prachtige nagellak! Ik heb dus ook dit glitterlakje over de lak van NYC gedaan. Deze combinatie wordt heel subtiel, schattig en meisjesachtig. En daar hou ik van :).

Lavender cupcake - Space Queen

Ik ben echt blij met deze twee lakjes. De lila kleur van NYC is al mooi om op zichzelf te dragen. Het glitterlakje is ook makkelijk met veel andere kleurtjes te combineren, omdat het zo’n subtiel lakje is.

De nagellak van NYC kost €2,99. De Colour&Go lakjes van Essence zijn €1,29. Dus fijne prijsjes voor de portemonnee :). Allebei de lakjes zijn te koop bij Kruidvat.

Liefs,

Sophie

5 thoughts on “NOTD: Space Cupcake

Geef een reactie

