Shoplog Kruidvat 1+1 gratis

Hoi!

Afgelopen vrijdag en zaterdag was er een héle leuke actie bij Kruidvat, namelijk 1+1 gratis op alle make-up! Ik kon het niet laten om even langs de Kruidvat te gaan. Lees meer om te zien welke spulletjes ik heb gekocht!

De Kruidvat waar ik heen ging was gelukkig nog niet helemaal geplunderd door de hysterische vrouwen in de winkel. Na een hoop producten in mijn handen gehad te hebben koos ik uiteindelijk voor vier producten. Twee nagellakjes, een lipgloss en een compact powder.

Ik heb dus twee nagellakjes gekocht. Een glitterlakje van Essence, en een roze nagellak van Rimmel.

Het glitterlakje van Essence heet 02 Circus Confetti. Het is een lakje met allerlei verschillende kleuren glitters erin. Het doet me een beetje denken aan carnaval! Ik denk dat dit glitterlakje ook heel mooi staat over een zwarte lak.

De lak van Rimmel heet 025 Strawberry Fizz. Het is een mooie bubblegum roze kleur. Een leuk extraatje: Als de lak is opgedroogd zou de nagellak naar aardbeien moeten ruiken! Ik ben benieuwd of dat echt zo is! Dit is trouwens mijn eerste Rimmel nagellak. Normaal vind ik Rimmel nagellak net iets te duur om te kopen, maar door deze actie van Kruidvat kon ik het natuurlijk wel gewoon voor een mooie prijs kopen!

Dan gaan we verder met de lipgloss en de compact powder!

Als eerste de lipgloss. Ik heb de lipgloss 020 First Kiss. Een lief lichtroze kleurtje met subtiele glittertjes erin. Ik vind deze lipgloss heel mooi, en ik ben er dan ook erg blij mee! :) Het enige nadeel vind ik de applicator. Deze is heel lang, en daardoor brengt de lipgloss een beetje onhandig aan.

Als laatste heb ik de compact powder van Catrice gekocht. Ik heb de Skin Finish in de kleur 020 Natural Beige. Mijn andere poeder begint al langzaam op te raken, en ik was benieuwd naar deze van Catrice. Ik vind de transparante verpakking er erg leuk uitzien!

Hier nog even de normale prijzen van de producten:

  • Essence Special effect topper: €1,79
  • Rimmel I ♥ Lasting Finish nagellak: €4,99
  • Catrice Lip Appeal lipgloss: €3,79
  • Catrice Skin Finish compact powder: €3,99

Als jullie ergens een review van willen zien, laat dan een reactie achter bij de comments!

“Hebben jullie nog iets gekocht bij de Kruidvat 1+1 gratis actie?

Liefs,

Sophie

6 thoughts on “Shoplog Kruidvat 1+1 gratis

  1. Haha, ik heb ook heerlijk genoten van deze actie! (€25 ! in plaats van 50!)
    Wat heb je trouwens mooie foto’s! Jij bent ook een beginnende blogger, zag ik op je site! Ik ook! Hier mijn link: byanouk.blogspot.com

    Liefs, Anouk

Geef een reactie

