Biggy Lipsmacker Strawberry

Groot-groter-grootst! Dat is het thema van vandaag. Ik laat jullie namelijk een wel héle grote lipsmacker zien… Enjoy! :)

Ik stond laatst in de Ici Paris XL naar de lipsmackers te kijken. En opeens zag ik in mijn ooghoek op een groot voorwerp. Het was echt een huge lipsmacker! Die moest ik hebben!

Deze ‘reus’ zit verpakt in een kartonnen verpakking met schattige aardbeitjes erop. De lipmacker zelf heeft een een huls met groene letters op een rode achtergrond. Eigenlijk een beetje zoals je van andere lipsmackers gewend bent.

Verder ruikt de lippenbalsem naar aardbeien. Lekker zoet! Een beetje jammer is, dat er geen smaakje aan zit. Ik had verwacht dat er wél een smaakje aan zou zitten, want dat hebben de andere lipsmackers die ik heb wel. Maar goed. Zo’n groot probleem is het ook weer niet. ;)

Waar het eigenlijk allemaal om gaat is de werking van de lippenbalsem. De balsem heeft dezelfde structuur als andere lipsmackers. Lekker vettig, en ze doen hun werk goed. Ik vind deze lipsmacker erg fijn, en het verzorgt mijn lippen goed. De lippenbalsem brengt door de grootte wel prettig aan op je lippen. Je hebt allebei je lippen tegelijk ingesmeerd. Handig! Van de rode kleur van de lipsmacker zie je trouwens op je lippen niets meer terug.

BIG!

En nog even ter vergelijking:

Links de Biggy Lipsmacker en rechts een 'gewone' lipsmacker.

Ik ben heel blij met deze lipsmacker, en ik ga deze echt heel vaak gebruiken!

De prijs van de lipsmacker weet ik niet meer precies (bonnetje kwijt), maar het was niet duurder dan €1o,-. Je kunt deze bij de Ici Paris XL kopen.

Liefs ♥

Sophie

4 thoughts on “Biggy Lipsmacker Strawberry

Geef een reactie

