Mijn tekeningen #1

Hoi allemaal!

Een van mijn hobby’s is tekenen. Ik ben er echt gék op! Ik wil jullie graag laten zien wat voor tekeningen ik allemaal maak! Ik heb even dit artikel in tweeën gesplitst, anders zou het een beetje veel worden. Veel kijkplezier! :)

Meisje met een kolibrie. Deze tekening heb ik met houtskool ingekleurd. Het was nog best moeilijk, want op het papier dat ik gebruikte vlekte de houtkool echt enorm! Maar met een beetje hulp van een (kneed)gum krijg je de vlekken weer weg.

Only girl in the world. Een tekening met potlood gemaakt. Nagetekend van dit plaatje.

Cute Girl. Aquarelverf op papier. Deze is al wat ouder, maar ik vind het nog steeds een mooie tekening!  Ik vond het echt een heel schattig meisje, dus deze wilde ik gelijk natekenen!  Deze heb ik van dit plaatje nagetekend. (Scroll een stukje naar beneden, dan zie je het plaatje pas).

Doolhof. Ik zit nu al ongeveer twee jaar op tekenles. Deze heb ik daar een keer gemaakt. Ik vind deze best goed gelukt! De doolhof heb ik met plakkaatverf geschilderd. De lucht met pastelkrijt.

Bloemen. Sorry voor de saaie titel, ik wist even niets anders te bedenken ;). Deze heb ik ook op tekenles gemaakt. Ik heb allemaal fantasie bloemen getekend. Ik heb bij deze opdracht pastelkrijt gebruikt.

Dat was het dan! Binnenkort komt deel twee van dit artikel.

“Hou jij ook zo van tekenen en/of schilderen?

Goodbye,

Sophie ♥

One thought on “Mijn tekeningen #1

Geef een reactie

