Mijn tekeningen #2

Hoi!

Vandaag laat ik jullie deel twee zien van mijn tekeningen! Enjoy :).

Springende dolfijnen. Twee dolfijnen geschilderd met acrylverf. Deze heb ik al een tijdje geleden gemaakt.

Stilleven op dienblad.  Dit schilderij op papier heb ik met tekenles op school gemaakt. Het is nog niet helemaal af, maar ik vind het toch nog mooi geworden! Ik heb plakkaatverf gebruikt.

Hertje. Deze tekening heb ik ook op school gemaakt. Een hertje bij zonsondergang. Ik vind herten hele mooie dieren. Ook staat een hert voor wijsheid, net als mijn naam! Ik heb verder verschillende kleuren pastelkrijt gebruikt. Ik vind pastelkrijt altijd heel fijn materiaal om mee te werken. Je kunt het zo goed vervagen, en het geeft een mooi, zacht effect.

Taylor Swift portret. Dit is mijn eerste echte portret, en ik ben er echt trots op! Ik ben een echte fan van Taylor Swift, en ik wilde haar graag natekenen. Ik heb verschillende potloden gebruikt (H, HB en B). Ik ga binnenkort zeker weer eens een portret maken.

 Twee beertjes. Ook dit schilderij heb ik op school gemaakt, alleen een jaar geleden (in de tweede klas). Ik heb plakkaatverf gebruikt. Ik  vind ze echt heel lief! <3

Dat was alles dan! Vinden jullie het leuk als ik vaker tekeningen of schilderijen laat zien?

Liefs,

Sophie

5 thoughts on “Mijn tekeningen #2

Geef een reactie

