Swatch: Rimmel Strawberry Fizz

Laatst kocht ik bij Kruidvat tijdens de 1+1 gratis actie een nagellak van Rimmel. Vandaag laat ik van dit schattige lakje de swatches zien!

Het lakje komt uit de I ♥ Fruities collectie. Dit is één van de lakjes die ook nog eens een geurtje achterlaat als de nagellak droog is. Het flesje heeft op de dop nog een paarse engelse vlag. Schattig! Ik was erg benieuwd naar deze nagellak, en kon dan ook niet wachten tot ik dit zoete kleurtje op mijn nagels kon smeren!

En daar is ‘ie dan! Ik vind het een heel lief kleurtje. Tijdens het lakken rook ik inderdaad al een beetje een zoetig geurtje. Dan hoef je tenminste niet in die standaard stinklucht van nagellak te zitten. De lak heeft twee tot drie (dunne) laagjes nodig om volledig te dekken. Ook droogt de nagellak vrij snel! Fijn, want mijn nagels willen nog wel eens eigenwijs zijn en tegen de deur aan stoten! Als de lak helemaal droog is ruik je de aardbeiengeur al beter. Het is een lekker zoetig geurtje, maar een tikkeltje chemisch. (Maar alles beter dan een nóg chemischere geur van nagellak!)

Ik ben erg tevreden over deze nagellak. Nu maar hopen dat de lak lang blijft zitten op mijn nagels! :)

Liefs,

Sophie ♥

 

4 thoughts on “Swatch: Rimmel Strawberry Fizz

Geef een reactie

