Gosh Light’n Shine lip glaze

Hoi allemaal!

Heb je een feestje in een donkere ruimte, maar wil je toch je lipgloss bijwerken? Of is het ’s ochtends nog donker, en wil je tóch een glansje op je lippen? Misschien is de Gosh Light’n Shine lip glaze iets voor jou? Ben je nu nieuwsgierig geworden, lees dan gerust verder!

Een tijdje geleden kocht ik een hele leuke lipgloss. Een van Gosh mét een lampje en een spiegeltje! De Light’n Shine lip glaze in de kleur 01. Ik had nog een enkel product van Gosh, en ik was toch wel nieuwsgierig geworden naar dit merk.

Leuk ziet ‘ie eruit, hè! Het is een vierkante huls, met zwarte letters erop. Ook zit er aan één kant een klein spiegeltje. Erg handig! Ik vind de verpakking er ook heel chique uitzien. En dat voor acht euro!

En hier kun je het lampje van de lipgloss goed zien! Er zitten twee kleine (maar felle!) lampjes in de dop. Ik vind dit echt een hele goede uitvinding! Ook is de applicator van de lipgloss net iets anders. Het heeft niet -zoals je bij de meeste lipglossen ziet- een sponsapplicator, maar eentje met haartjes! Hier kan je heel precies de lipgloss mee aanbrengen.

En dan nu de swatches!

De lipgloss heeft een transparante basis met daarin heel veel paarse en groenige glittertjes. “Groen?” Hoor ik je denken. Ja, groen! Maar daar zie je op je lippen niet meer zo veel van terug. Deze gloss plakt wel, maar blijft daardoor wel lang op je lippen zitten.

Al met al vind ik dit een super fijne, handige en leuke lipgloss. De gloss heeft een lekker apart kleurtje met mooie glittertjes erin. En natuurlijk is het super handig dat er een spiegeltje en een lampje bij zit!

De Light’n Shine lip glaze kost €7,99.

Bye,

Sophie!


One thought on “Gosh Light’n Shine lip glaze

Geef een reactie

