Catrice Skin Finish compact powder

Zoals jullie misschien wel weten was er laatst een 1+1 gratis actie bij Kruidvat. Daar kocht ik van Catrice een Skin Finish compact powder. Mijn andere poeder begint al een beetje op te raken, dus kocht ik deze als ‘vervanger’. En ik was stiekem ook wel benieuwd naar deze compact powder. Lees verder voor mijn review!

Ik heb van mezelf eigenlijk al een best egale huid. Toch gebruik ik een compact poeder om mijn huid nét iets egaler te maken.

Het doosje waar de poeder in zit is van transparant plastic. Een beetje vervelend is wel dat je de verpakking soms moeilijk open krijgt. Verder zit er nog een leuk patroontje in het poeder gedrukt.

Ik heb de Skin Finish in de kleur 020 Natural Beige. Deze kleur sluit precies aan bij mijn huidskleur. Ook staat er op de achterkant nog in het Engels, Duits en Frans een beschrijving van het product.

Sesam open u! Op de foto hierboven kun je goed zien hoe de kleur er in het echt uit ziet.

De compact poeder dekt goed. Natuurlijk niet zo goed als een foundation, maar dat is ook niet de bedoeling bij een compact powder. En ik had ook niet verwacht dat het heel goed zou dekken. Ook matteert het ‘poedertje’ prima. Eigenlijk doet  ‘ie gewoon wat het product belooft te doen! De poeder zelf is echt heel zacht. Zijdezacht, zoals Catrice het noemt. Ook voelt de poeder fijn aan op de huid.

Ik heb geen voor- en na foto’s van mijn gezicht als ik de Skin Finish heb gebruikt, omdat je op de foto’s het verschil toch niet echt goed ziet. Maar zoals ik al zei matteert de poeder prima.

Ik ben tevreden over de compact powder van Catrice. Ik zou dit product op zich  wel opnieuw kopen, maar nu heb ik inmiddels drie compact powders, dus hoef ik nog even niets erbij te kopen. :)

De Skin Finish compact powder van Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister, en kost geloof ik €3,99. Een prima prijsje dus!

Weten jullie trouwens of het ‘de’ poeder is, of ‘het’ poeder. Volgens mij kan het allebei, maar ik ben er nog niet over uit, haha. ;)

Liefs,

Sophie!

One thought on “Catrice Skin Finish compact powder

Geef een reactie

