Shoplog 3 en 4 mei

Hoi allemaal!

Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik weer eens lekker geshopt. Donderdag was ik naar Haarlem gegaan, en gisteren ben ik nog even de stad in geweest. Lees verder voor mijn geshopte spulletjes!

Ik heb vooral bij de Kruidvat geshopt, en verder nog bij de Hema en Ici Paris XL.

Bij Kruidvat kocht ik van de Catrice Revoltaire limited etition twee producten.

Ik kocht de prachtige ombre blush in Colour Bomb. Dit is een mooie koraalroze kleur. Ik ben echt blij dat ik deze blush nog te pakken heb gekregen! Deze wilde ik zó graag!  De blush kost €3,99.

Verder heb ik het mooie oogschaduwpaletje in de kleur C02 Explosive Combination. Daarin zitten twee mooie natureltinten, een felle koraalroze kleur en een cake eyeliner. Ik vind deze ook zo mooi! Voor dit paletje betaal je €4,49.

Bij de Kruidvat was er een 1+1 gratis actie op alle nagelproducten. Ik kocht een glasvijl van Herôme. Ik wilde eens een goede nagelvijl kopen, want ik heb nu alleen van die goedkope ‘kartonnen’ vijltjes. Een glasvijl slijt niet, en is ook veel beter voor je nagels. Ik weet niet meer precies wat de prijs van deze vijl was.

Als tweede nagelproduct koos ik nog een Rimmel nagellak in de kleur 500 Peppermint. Een mooi mintkleurtje. Die kleur had ik nog niet!

Donderdag kocht ik trouwens nog deze nagellakremover met een pompje bij Kruidvat. Dat pompje lijkt me heel handig, en als dit flesje op is kun je het gewoon opnieuw vullen met een (goedkopere)  andere remover. Deze kost €2,99.

Ik had al een heleboel positieve verhalen over de Rosebud Salve gehoord. Ik was hier heel benieuwd naar geworden. De prijs hield me alleen een beetje tegen. €10,75 voor een lippenbalsem is toch een beetje duur. Maar uiteindelijk heb ik dit product toch gekocht. Ik heb de Rosebud Salve bij de Ici Paris XL gekocht.

Als laatste kocht ik bij de Hema een blending brush. Ik heb van Essence al de Smokey Eyes brush, maar dat is meer een pencil kwast. Ik wilde graag nog een grotere blending kwast, dus kocht ik deze voor €2,50 bij de Hema.

Dat waren al mijn geshopte spullen! Ik ga van een paar producten nog reviews schrijven. Als je van een bepaald product een review wilt zien, laat dat dan even weten bij de comments!

Liefs,

Sophie.

3 thoughts on “Shoplog 3 en 4 mei

Geef een reactie

