NOTD: Gradient Nails

Vandaag weer een NOTD voor jullie! En wel met roze, lila en glitters. Kan-niet-beter! Ik hou namelijk van alle lieve, meisjesachtige nagellak. Hoe zoeter, hoe beter! But that’s just me. Ik was in een creatieve bui en besloot lekker te gaan nail-arten. Lees verder voor deze leuke nail-art!

Ik had al een hele tijd geen Gradient nail-art meer gemaakt, en ik had nu toch wel veel zin gekregen om dat weer eens te maken. Ik ben het blijkbaar niet verleerd, want ik vind het resultaat nog best goed gelukt! Dit is trouwens ook heel makkelijk om te maken. Je hebt alleen maar wat nagellak en een sponsje nodig!

Ik heb voor deze Gradient nail-art dus drie lakjes gebruikt:

  • Essence 04 Space Queen (€1,29)
  • Rimmel 025 Strawberry Fizz (€4,99)
  • NYC 257 Lavender Cupcake (€2,99)

“Hebben jullie wel eens een Gradient nail-art gemaakt?

xx Sophie

2 thoughts on “NOTD: Gradient Nails

Geef een reactie

