Catrice Revoltaire || Smokey Eyes Palette en Powder Blush

Hoi!

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn. De mooie Revoltaire limited edition van Catrice is nu te koop! Toen ik een tijdje terug de promotiefoto’s van deze collectie zag wist ik al gelijk dat ik een oogschaduwpaletje en de blush wilde hebben. En ik heb ze! Be prepared for some eye candy! Lees verder voor mijn review.

Ik heb dus de prachtige blush gekocht in C01 Colour Bomb, en het Smokey Eyes Pallet in C02 Explosive Combination. Hele mooie producten waar je niet alleen een mooie naturel look mee kunt maken, maar ook een wat kleurrijkere look.

Zo. Mooi. Het doosje alleen al is prachtig! En de kleuren die erin zitten zijn ook niet verkeerd.

Linksboven zit een mooie koraalroze kleur. Deze kleur springt er van de vier echt uit! Rechtsboven zit een mooie highlighter. Hier zit lekker veel shimmer in. Pretty! Linksonder een mooie shimmery bruine kleur. Mooi voor in je aradeboog! En Rechtsonder een cake eyeliner. Dit is een poeder eyeliner die je met een nat kwastje moet aanbrengen.

En dan nu de swatches!

Het pigment van de oogschaduws is zoals je kunt zien prima. Niet extreem goed, maar ook niet heel slecht. De cake eyeliner geeft (bijna) geen kleur af als je het met je vinger probeert te swatchen. Het is dus echt nodig om deze nat aan te brengen. Ik ben tevreden over dit palletje!

En dan nu de blush..

Check dat mooie ombre effect!

Van deze mooie blush kan ik duízenden foto’s maken, zo mooi vind ik het! De blush heeft een mooie kleurovergang van licht peachy naar donker(koraal)roze. De lichte kant kun je prima als highlighter gebruiken, en de donkere kant ‘gewoon’ als blush. Maar je kan ze natuurlijk ook prima allemaal door elkaar aanbrengen. Wat jij wilt :).

Het pigment van deze blush is zoals het hoort te zijn. Niet te veel kleur, en ook niet te weinig. Ik vind dit één van mijn mooiste blushes! Ik zit zelfs te twijfelen of ik een back-up van deze blush ga kopen, want hij is zo mooi!

Happy together!

Ik ben erg te spreken over deze producten. Echt heel jammer dat deze limited edition zijn! Ik hoop voor je dat je deze producten nog hebt kunnen kopen, want ze worden razendsnel verkocht!

De blush kost €3,99, en het oogschaduwpalletje kost €4,49. Prima prijzen, toch?

Heb jij nog een product van deze limited edition kunnen kopen?

Liefs,

Sophie

3 thoughts on “Catrice Revoltaire || Smokey Eyes Palette en Powder Blush

Geef een reactie

