Swatch: Rimmel 500 Peppermint

Ja, ik hou van nagellak. Dat is wel duidelijk! Vorige week heb ik dan ook weer een mooi nagellakje gekocht van Rimmel. Lees verder voor de swatch!

Dit lakje is van de Lycra Pro lijn. Dit zijn lakjes die niet zouden vervagen, en tot 10 dagen zou blijven zitten. Ik heb het lakje in de kleur 500 Peppermint. Dit is een mooi mint kleurtje met een crème finish. Ik ben dol op mooie pastelkleuren, en daar is dit kleurtje geen uitzondering op. Het lakje dekt in twee tot drie laagjes. Een prima dekking dus!

Het kwastje van deze nagellak is trouwens lekker breed. Dat lakt heel fijn, vooral als je brede nagels hebt. Ik heb best smalle nagels, dus ik kan gelijk in één beweging mijn hele nagel lakken. Handig!

Deze nagellak kost €6,99 per stuk, en zijn gewoon te koop bij de drogisterij.

Liefs,

Sophie

6 thoughts on “Swatch: Rimmel 500 Peppermint

Geef een reactie

