Shoplog 11 mei Kruidvat en The Body Shop

Hoi!

Zoals je misschien hebt gemerkt heb ik een tijdje niet zo veel van me laten horen. Sorry daarvoor! Ik heb het nu gewoon een beetje druk met school, en heb dus echt geen tijd gehad om wat artikeltjes voor jullie te tikken. Maar I’m back! Ik ben afgelopen vrijdag naar de stad geweest (again!), en ik heb weer een leuke shoplog voor jullie!

Ik heb vooral bij de Kruidvat en The Body Shop geshopt. Bij TBS moest ik nog even zijn, want ik wilde daar voor moederdag een leuk cadeausetje kopen. Bij Kruidvat moet ik altijd wel even langs gaan, en ik kom ook (bijna) nooit met lege handen (en portemonnee!) de winkel uit gewandeld.

Laten we beginnen met The Body Shop!

Baked To Last Blush 01 Petal (€15,-).

Bij The Body Shop kocht ik mijn allereerste (maar zeker niet het laatste!) make-up product. Ik had al een tijdje een oogje op deze prachtige blush, en ik wilde deze blush ook heel graag hebben. Maar elke keer als ik in de winkel was, zag ik deze blush maar niet liggen. Ik dacht dat ze de blush dus niet meer verkochten, en ik had de hoop dat ik deze blush ooit zou zien al een beetje opgegeven. Tot ik afgelopen vrijdag even langs de make-up liep, en ik de blush zag liggen. Een verkoopster kwam gelijk op me afgerend en vroeg of ze me ergens mee kon helpen. Ehm, ja hoor! Nadat ze de blush even bij me had opgedaan, wist ik dat ik de blush moést kopen. Ik kocht deze blush dus, en liep happy met een papieren tasje van The Body Shop de winkel uit. :)

En we gaan verder met ‘le Kruidvat’..

Rimmel London Nail Tip Whitener & Lycra Pro French Manicure in 445 French Rose.

Er was bij Kruidvat nog een 1+1 gratis actie op alle nagelproducten, dus kocht ik van Rimmel twee lakjes die je samen voor een mooie french manicure kunt gebruiken. De prijzen weet ik niet meer precies, volgens mij waren beide lakjes iets van €6,99.

Catrice Prime and Fine translucent loose powder (€5,49).

Omdat ik deze review op Beautygloss had gelezen, was ik heel erg benieuwd geworden naar dit product. Ik vind dit soort poeders altijd heel handig om je gezicht mee mat te krijgen, en om de foundation/concealer mee af te poederen. Ik ben benieuwd!

Essence Kajal Pencil in 04 White (€0,99).

Tja, wat moet ik hier over zeggen… Een wit oogpotloodje van Essence. Puur omdat ik benieuwd was naar het effect van een wit oogpotloodje op bijvoorbeeld je waterlijn. En voor maar 1 euro kan je deze toch niet laten liggen?

Catrice Nymphelia LE Lip Colour Cream 02 Blossom (€3,79).

Na nog even gegrabbeld te hebben in de kortingsbak van Kruidvat heb ik deze lipgloss uit de bak gevist. Dit product is denk ik niet echt interessant voor jullie. Deze lipgloss is namelijk nog van een oude limited edition (Nymphelia), en niet meer te koop. Ik vond het kleurtje wel mooi, en omdat ‘ie afgeprijsd was naar €2,50 kon ik deze lipgloss niet laten liggen!

Dat was het dan weer! Jullie kunnen binnenkort in ieder geval nog een review van de blush verwachten. Als je graag een review van een ander product wilt zien, laat dat dan even weten bij de comments.

Liefs,

Sophie!

3 thoughts on “Shoplog 11 mei Kruidvat en The Body Shop

Geef een reactie

