NOTD || Do you speak French?

Bonjour!

Ik kocht laatst bij Kruidvat twee lakjes van Rimmel. Deze twee kun je samen gebruiken voor een mooie french manicure. Ik had vroeger wel lakjes om dat mee te maken, maar die waren uiteindelijk dik en stroperig geworden. Dus nu heb ik weer twee ‘verse’ lakjes voor een ‘franse manicure’. Ik ben aan de slag gegaan, en dit was het resultaat. Lees verder voor meer info!

Et voilà! Ik ben dol op mooie kleuren nagellak, maar een mooie neutrale ‘look’ vind ik ook erg mooi. Bij een french manicure maak je de tip van je nagels wit met witte nagellak, en doe je er een licht transparant roze lakje overheen. Zo benadruk je de witte en roze kleur van je nagels, wat een mooi verzorgd effect geeft.

Voor deze french manicure gebruikte ik deze twee lakjes van Rimmel. Een witte nagellak met een speciaal dun kwastje voor het witte randje, en een mooie roze nagellak. Volgens mij waren deze lakjes allebei rond de 6/7 euro.

Au revoir! ;)

Sophie

3 thoughts on “NOTD || Do you speak French?

Geef een reactie

