Review || Rosebud Salve

Hoi!

Houden jullie ook zo van rozen? De geur, de bloem zelf… Ik ben er dol op! Op internet las ik al heel vaak over Rosebud Salve. Ik had van dit zalfje al een heleboel positieve reviews gezien, en ik was heel benieuwd geworden naar dit zogenaamde ‘wondermiddeltje’. Lees verder voor mijn review van dit product!

Rosebud Salve. Misschien weet je nu al gelijk waar ik het over heb, want dit is namelijk best een populair product in ‘beautyland’. Rosebud Salve is een zalfje dat je als lippenbalsem kunt gebruiken, maar ook op andere droge plekjes op je lichaam, zoals je nagelriemen.

De verpakking van de Rosebud Salve vind ik echt heel lief! Een donkerblauw met wit tinnetje met rode roosjes erop. In dit tinnetje zit  22 gram. Dat is best veel!

Op de achterkant van de verpakking staat nog de ingrediëntenlijst, en de houdbaarheid van het product (6 maanden).

Maar hoe doet dit balsempje nou eigenlijk zijn werk? Nou… goed! De zalf ik lekker vet, waardoor je eigenlijk niet zo veel product nodig hebt. De Rosebud Salve maakt je lippen lekker zacht, en blijft ook lekker lang op je lippen zitten. Als je de balsem voor het slapen gaan op je lippen smeert, kan het product de hele nacht intrekken. Zo heb je de volgende ochtend lekker zachte lippen! De zalf ruikt trouwens naar rozen (dûh!), maar wel een beetje apart. Ik vind het persoonlijk wel oké ruiken. Niet lekker, maar ook niet vies. Maar ik denk dat andere mensen deze geur niet lekker zullen vinden. Vraag in de winkel anders eerst of je eraan mag ruiken, dan weet je zeker of je de geur niet vies vindt.

De Rosebud Salve is in de winkel te koop bij Douglas, Sephora en Ici Paris voor ongeveer €10/11,-.

Liefs,

Sophie

3 thoughts on “Review || Rosebud Salve

  1. Pingback: Mijn favoriete lippenbalsems | bonjourgoodbye

  2. Pingback: Favorieten Oktober 2012 | bonjourgoodbye

Geef een reactie

