Personal || De laatste loodjes…

Hé, hallo!

Ik ben er weer! Maak je maar geen zorgen, ik loop nog steeds hier op aarde rond. Nou ja, eigenlijk zit ik de laatste tijd alleen maar met mijn neus in de boeken. Afgelopen woensdag begon mijn laatste proefwerkweek, en daar moest ik natuurlijk voor leren. Volgende week maandag en dinsdag heb ik mijn laatste proefwerken. Maandag scheikunde en duits, dinsdag aardrijkskunde en engels. Dus nog even goed leren en hard werken, en dan… Zomervakantie! Op naar 4vwo. Ik ben zo blij dat ik een heleboel vakken kan laten vallen. Ik heb het profiel Cultuur & Maatschappij gekozen, met een kunstvak. Vooral in dat kunstvak heb ik veel zin!

Maar eerst dus nog lekker 7 weken zomervakantie, met hopelijk wat beter weer dan nu (hállo zon, kom je nog eens tevoorschijn?!) In de vakantie heb ik gelukkig ook meer tijd om lekker aan mijn blog te werken. Ik denk trouwens dat ik wat meer persoonlijke artikeltjes ga schrijven. Het gaat ook een beetje vervelen om telkens (lange) reviews en shoplogs te schrijven. Afwisseling kan geen kwaad! En ik ben ook van plan om in de vakantie een filmpje op te nemen. Genoeg leuke dingen dus!

Ik ga weer verder met leren. Even al die leuke isomeren en C-tjes en H-tjes van scheikunde uit m’n hoofd leren. Wish me luck! ;)

xx Sophie

Geef een reactie

