Mijn favoriete muziek van deze tijd

Ik ben echt gek op muziek. Het zegt iets over je persoonlijkheid. Ik luister bijvoorbeeld heel graag naar rustige muziek, maar muziek met een Rock-achtig tintje à la John Mayer vind ik ook heel fijn om naar te luisteren. Vandaag laat ik jullie een paar liedjes zien/horen waar ik nu het liefst naar luister. Lees verder!

Daniel Powter – Bad Day

Dit is een best bekend nummer, dus misschien ken je het al wel. Ik vind dit liedje heel mooi, en luistert lekker makkelijk.

Coldplay – Paradise

Ik vind de muziek van Coldplay altijd zo leuk! En ook dit liedje vind ik heel mooi. De melodie spreekt me heel er aan, echt zo’n wegdroom-nummer. De videoclip is ook leuk gemaakt, met die olifant!

John Mayer – Clarity

John Mayer, mijn favoriete zanger! Clarity is een lekker relaxed nummer. Hier word ik altijd heel vrolijk van! Nu het zomer is luister ik dit liedje steeds vaker.

Colbie Caillat – Bubbly

Bubbly van Colbie Caillat is ook een vrij bekend nummer. Een mooi, rustig liedje, daar hou ik van! Echt een heel schattig nummer.

Lucie Silvas & Grégory Lemarchal – Même Si (What you’re made of)

Dit nummer is een duet van Lucie Silvas en de Franse Grégory Lemarchal. Grégory is bekend geworden nadat hij in Frankrijk een talentenjacht had gewonnen. Hij had taaislijmziekte, en is in 2007 hieraan overleden. Dit nummer vind ik zo mooi! Het geeft me altijd kippenvel als ik hiernaar luister. Zeker een van mijn favoriete liedjes! De oorspronkelijke versie van dit lied is van Lucie Silvas en heet ‘What you’re made of’.

Jason Mraz – I won’t give up

Een vrij nieuw nummer, dat ook in de Top 40 staat. En voor de afwisseling (not!) weer eens een rustig nummer. Bij mij gaat het nog lang niet vervelen, hoor! Dit is een mooi romantisch nummer van Jason Mraz.

Alex G – Payphone (Acoustic Cover)

Ik had twee weken geleden nog nooit van haar gehoord, tot een paar mensen op school het over haar hadden. En jeetje, wat kan zij goed zingen! Zij heeft het liedje Payphone van Maroon 5 gecoverd. Echt een heel mooi liedje, stiekem zelfs nog leuker dan het originele nummer! Alex G heeft een kanaal op youtube, zeker een kijkje nemen!

Dat was dan mijn favoriete muziek van deze tijd!

Naar welke muziek luisteren jullie nu graag?

Bye,

Sophie

One thought on “Mijn favoriete muziek van deze tijd

Geef een reactie

