(Mini) Shoplog Frankrijk

De afgelopen 2 weken was ik lekker vakantie aan het vieren in het zonnige Frankrijk. Het was echt heerlijk! Lekker weer, zwembad, ijsjes en leuke winkels. Uiteraard heb ik geshopt (want ja, ik blijf een meisje!), en dus vandaag mijn mini shoplog van Frankrijk!

Yves Rocher Flowerparty parfum (50 ml) – afgeprijsd van €35.00 naar €18.00

*Yay, first OPI! <3*

OPI Pink-ing Of You – €13.95

Labello Fruity Shine aardbei & kers – €2.51 (Volgens mij niet in NL te koop..)

Dat was alles wat ik in Frankrijk heb gekocht. Hebben jullie laatst nog iets leuks gekocht? Let me know!

Au revoir! Ooievaar

7 thoughts on “(Mini) Shoplog Frankrijk

Geef een reactie

