My first OPI! – Pink-ing Of You

Woohoo! Ik heb mijn eerste OPI nagellakje! Misschien denk je nu: ‘Ja, eh… so what?’ Voor beautyliefhebbers – zoals ik – is het altijd een leuk moment als je van een duurder merk als OPI je eerste nagellak koopt, want OPI is echt de crème de la crème van de nagellak, het beste van het beste. Tenminste.. Vandaag laat ik jullie de swatch van dit prachtige lakje zien, en vertel ik of OPI echt zo goed is als het schijnt te zijn.

Ik vind de flesjes van OPI er altijd zo leuk uitzien! Grotere flesjes dan je – ik tenminste – gewend bent. Op de bovenkant van de dop staat ook ‘OPI’ in reliëf. Zo herken je in je nagellakstash alle OPI nagellak meteen. Er zit trouwens 15 ml nagellak in het flesje, dat is best veel!

Ik heb voor de kleur Pink-ing Of You gekozen. Dit is een lichtroze nagellak met een crème finish. Volgens mij lijkt ‘ie een beetje op de (limited edition) OPI Pink Friday nagellak. Maar dat weet ik niet zeker..

De nagellak in zonlicht.

En zo ziet de nagellak er op je nagels uit. Tja, wat moet ik er nog meer over zeggen? Hij is in ieder geval echt super mooi.

De nagellak in de schaduw.

Pink-ing Of You dekt voor een lichtroze nagellak heel goed. In 2-3 laagjes zie je geen wit nagelrandje meer. Ook droogt de nagellak lekker snel, echt heel fijn!

En hoe zit het met de houdbaarheid van de nagellak? Nou, die is echt geweldig! Bij mij blijft ‘gewone’ nagellak altijd maar 2 dagen goed op z’n plek zitten. Dit OPI lakje heb ik na 3-4 dagen nog steeds netjes op mijn nagels zitten zonder chips, yay!

Ik ben fan van de OPI nagellak. De nagellak droogt snel en blijft echt lang zitten zonder te chippen. Ik wil nu alleen maar meer van OPI!

De OPI lakjes kosten €13.95

7 thoughts on “My first OPI! – Pink-ing Of You

  1. Pingback: Sephora cadeautjes gekregen + reviews! | bonjourgoodbye

Geef een reactie

