New in – Schoolspullen (2012/2013)

Wat is het toch heerlijk om vakantie te hebben. Lekker relaxen, afspreken met vriendinnen en andere leuke dingen doen. That’s the good life! Maar natuurlijk moeten er voor het volgende schooljaar ook nog schoolspullen worden gekocht. Dat heb ik afgelopen week dus gedaan! Vandaag een shoplogje met mijn schoolspullen!

~ Agenda: Neonroze basic agenda van V&D €4.99
~ Kaftpapier: Grijs/bruin basic kaftpapier (heel stevig papier, aanrader!) €2.79 per rol
~ Etiketten: Esprit €2.95 per vel
~ Schriften:  Esprit, A5 formaat €4.95 per verpakking van 3 stuks – Esprit, A4 formaat €3.50 per stuk – Trekpleister A4 formaat €0.99 per verpakking van 3 stuks

Dingen als geodriehoek, pennen, etui en andere random stuff  heb ik niet gekocht, want ik heb daar thuis nog een heleboel van liggen. Maar als ik nog een keer iets leuks tegenkom… Ik kijk wel ;).

Oh yeah, neon it is! Ik vind mijn nieuwe agenda echt gaaf! De binnenkant is wit en saai, maar ik ga hem helemaal oppimpen. Vorig jaar had ik mijn agenda ook gepimpt met plaatjes uit tijdschriften, en dat wil ik dit jaar dus weer gaan doen. En dat ga ik binnenkort – natuurlijk – aan jullie laten zien. *hint hint*

Bye!

4 thoughts on “New in – Schoolspullen (2012/2013)

Geef een reactie

