NOTD – Ice cream nails

I scream, you scream, we all scream for ice cream! Vorige week was was ik bij een vriendin, en daar maakte ik deze super schattige ice cream nagels. Lekker zomer-proof, en je wordt er gelijk vrolijk van.

 

Het is echt heel makkelijk om deze nail-art te maken. Eerst lak je je nagels in een basiskleur. Ik heb voor donkerroze gekozen. Dan lak je met witte lak eerst een soort french tip, en vervolgens maak je met een dottingtool of kwastje de druppels. Je kan eventueel nog de fimo fruit plakjes op je nagels plakken (met nagellijm of doorzichtige lak). Die fimo slices zijn gewoon te koop bij Claires. Dan maak je met je dottingtool (een satéprikker kan ook) de sprinkles op je nagels. En that’s it!

Dit is trouwens mijn rechter (en ‘slechte’) hand geworden. Normaal wordt mijn rechterhand met nail-art echt een kliederboel, maar dit keer niet. :) Oh, en bij mijn pink was trouwens het appeltje eraf gevallen, dus heb ik er maar een sterretje voor in de plaats gedaan.

x Sophie

 

 

7 thoughts on “NOTD – Ice cream nails

  1. Deze is echt onwijs gaaf, zo vrolijk, netjes, strak! Kun je die fimo canes echt gewoon bij de Claires kopen? Dan ga ik daar eens kijken, ik had ze nog nergens in de winkels kunnen vinden. Jij hebt trouwens ook een leuke blog!

Geef een reactie

