Music – Taylor Swift “Red” album

Goed nieuws, Taylor Swift brengt een nieuw album uit! Ik ben echt een huge fan van Taylor Swift, en ben dan ook super blij dat haar vierde album er alweer aan komt. Lees verder voor meer informatie!

Over twee maanden (op 22 oktober) komt dus haar vierde album uit. Het album gaat “Red” heten.  Taylor Swift heeft de laatste twee jaar hard aan het album gewerkt, om 16 nieuwe nummers uit te brengen. Ze heeft ook met verschillende artiesten samengewerkt, zoals Ed Sheeran. Taylor Swift over de liedjes op haar album:

“De afgelopen twee jaar heb ik gewerkt aan een album genaamd Red, ik heb het Red genoemd omdat het gaat over de turbulente, bizarre avonturen over liefde en verlies. In mijn gedachten ziet alles er rood [Red] uit wanneer je smoorverliefd bent, gemixt met verblinding, frustratie, miscommunicatie en al die fijne emoties..” (Bron: girlscene.nl)

Er is één liedje die al vanaf 14 augustus te beluisteren was: “We Are Never Ever Getting Back Together”

Echt, ik vind dit nummer zo leuk! Ik kan niet wachten tot ik de rest van het album kan horen op 22 oktober. Ik ben echt zo benieuwd!

Liefs,

Sophie

5 thoughts on “Music – Taylor Swift “Red” album

Geef een reactie

