Review – Mijn Catrice Mono’s

Catrice is een van mijn favoriete merken. Alles is heel goedkoop, en de make-up is van goede kwaliteit. Vier mooie mono oogschaduws van dit merk kunnen dan natuurlijk niet ontbreken in mijn stash. Vandaag laat ik jullie zien waarom ik deze oogschaduws zo fijn vind.

Dit zijn alle Catrice mono’s die ik heb. Het zijn vooral aardetinten, behalve de paarse kleur. Ik laat de kleuren even een voor een aan jullie zien…

090 Bring Me Frosted Cake – Een matte off-white/crème witte kleur. Deze kleur is heel goed te gebruiken als matte highlighter in je binnenste ooghoek en je wenkbrauwbot. Deze oogschaduw is alleen heel poederig, dus niet te enthousiast met je kwast erin dippen…

280 Heidi Plum – Heidi Plum is een mooie donkerpaarse kleur met roze shimmer erin. In de schaduw lijkt de oogschaduw ook een grijzige ondertoon te hebben.

080 Go, Charlie Brown! – Catrice bedenkt echt leuke namen voor hun oogschaduws! Go, Charlie Brown is een matte donkerbruine kleur. Op de foto lijkt het een warme ondertoon te hebben, maar in het echt is ‘ie net wat koeler van kleur. Deze oogschaduw staat trouwens heel mooi in je arcadeboog!

450 Oh, It’s Toffeeful! – Dit is de meest glanzende oogschaduw van alle vier. Oh, It’s Toffeeful! is een mooie lichtbruine kleur, die zelfs een beetje naar goud neigt. Ook een mooi kleurtje voor op je bewegend ooglid. Deze oogschaduw draag ik heel vaak samen met Go, Charlie Brown in de arcadeboog.

De swatches zeggen misschien al een beetje waarom ik zo gek ben op deze oogschaduws. De kleuren hebben lekker veel pigment. De twee matte kleuren voelen zelfs een beetje romig aan! Ook blijft de oogschaduw lang zitten, en dat vind ik echt fijn!

De mono oogschaduws van Catrice zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,79.

Liefs,

Sophie

Psst: Komende week laat ik jullie nog een ooglook zien die ik met deze oogschaduws heb gemaakt. :)

3 thoughts on “Review – Mijn Catrice Mono’s

Geef een reactie

