Shoplog Den Haag + Beauty No-buy

Afgelopen donderdag ben ik met een vriendin in Den Haag gaan shoppen. Den Haag vind ik echt een van de leukste steden om te winkelen. En voor mij is het maar een klein kwartiertje met de trein, dat is dus ideaal! Ik heb dus lekker veel (misschien iets te veel) gekocht. Wees dus voorbereid op een hele shitload aan foto’s!

Zara T-shirt met Britse vlag €9.95

Ik ben echt helemaal gek op Engeland, en daarom kon ik dit shirtje écht niet laten hangen in de winkel.

The Sting oorbellen met blaadjes €4.95

Six setje van 3 oorbellen €4.95

Bij The Body Shop heb ik drie producten gekocht:

Honey Bronze bronzing powder (kleur 03) €14.50

Deze bronzer wilde ik al heel lang hebben. Dit is een lichte, matte bronzer, die perfect is om mee te shapen, of om je subtiel een sunkissed look te geven.

Facial Brush €5.00

Dit borsteltje is heel handig voor als je je gezicht gaat reinigen. Het borsteltje geeft je dan een soort scrubbeurt.

Mini body butter Mango €5.00

Lush Lemony Flutter €10.45 + Gratis sample

Bij Lush (mijn favoriete winkel!) kocht ik mijn tweede potje Lemony Flutter. Echt, als je droge nagelriemen hebt, koop Lemony Flutter! Ik kreeg ook een monstertje van een product. Het handschrift waarmee de naam van het product is geschreven is alleen onleesbaar. Ik denk dat er Dreamcream staat.. Als jij het weet, zeg het maar bij de comments. :)

Douglas Balmi lip balm mint €4.95

Deze lipbalm doet me echt heel erg denken aan de EOS lippenbalsem. Dit schattige bolletje ruikt heel sterk naar mint, en tintelt ook op je lippen. Leuk!

En last but not least…

MAC Blush in Melba €20.00

Ik kocht bij de MAC counter in de Bijenkorf mijn eerste MAC product. Ik wist al een beetje dat ik een blush wilde hebben, en de verkoopster raadde mij de blush Melba aan. Dit is een hele mooie matte peachy kleur. Love it! <3

Zo. En nu ga ik de komende weken, wat zeg ik? Maanden! Niet meer shoppen. En daarom kondig ik een No-buy aan, voor minimaal 2 maanden. Ik ga een best moeilijke challenge aan -vind ik dan-, maar ik moét het kunnen. Hoe moeilijk kan het zijn? Ik moet gewoon proberen niet in de verleiding te komen om iets te kopen. Dus, komende maanden, geen make-up/andere dingen kopen die ik niet persé nodig heb. Punt. Easy as that! Hoop ik. ;) To be continued…

Hopelijk vonden jullie dit leuk om te zien!

Liefs, Sophie

5 thoughts on “Shoplog Den Haag + Beauty No-buy

Geef een reactie

