Review: MAC blush in Melba

Je eerste woordjes als baby, je eerste kus, en je eerste MAC product. Voor een echte make-up liefhebber is het hartstikke leuk als je je eerste make-up product van het (dure) make-up merk MAC koopt. Laatst liet ik jullie al in mijn shoplog van Den Haag zien dat ik daar mijn eerste MAC product kocht, namelijk deze prachtige blush. Vandaag laat ik jullie deze blush zien, dus lees snel verder!

Dit is de blush in het doosje. Het ziet er met de zwarte verpakking best chique uit. Ook staat er op het doosje dat er 6 gram blush in zit.

Ik heb de blush Melba gekozen. Ik zei tegen de verkoopster dat ik graag een matte blush wilde hebben, want die heb ik nog niet. Ik wilde ook een blush die niet al te opvallend is. Een die ik bijvoorbeeld gewoon naar school kan dragen. De verkoopster raadde mij uiteindelijk de blush Melba aan. Dit is een matte, peachy kleur. Echt super mooi!

De ingrediëntenlijst op de achterkant van het doosje.

Zo ziet de blush er zelf uit. De blush zit in een zwarte verpakking, waarin hele subtiele zilveren glittertjes zitten. De blush voelt in je handen best wel licht aan. Ik had verwacht dat de MAC producten wat zwaarder aan zouden voelen (dat is mijn idee van een duurder make-up product). Maar dit maakt verder niets uit, ik was er alleen verbaasd over. :)

Dan de swatches:

Links heb ik de blush met een paar veegjes aangebracht, recht heb ik de kleur een beetje vervaagd. Zoals je kunt zien is de kleur echt heel gepigmenteerd. Ook als je met je blush kwast in de blush dipt heb je al gelijk heel veel blush opgepakt. Een beetje mee oppassen dus, want té gekleurde wangen is ook niet charmant. De kleur van de blush lijkt op de foto trouwens iets meer oranje dan de blush in het echt is.

Hier heb ik de blush subtiel op mijn wangen aangebracht. De blush geeft je een gezond blosje, en omdat het een matte kleur is, geeft het ook een heel natuurlijk effect. I like!

De MAC blushes kosten €20,-.

Liefs,

Sophie

9 thoughts on “Review: MAC blush in Melba

  1. Pingback: Review: MAC Studio Fix powder in NC20 | Bonjourgoodbye

  2. Pingback: Favorieten Oktober 2012 | bonjourgoodbye

  3. Bedankt voor je superlieve reactie. Ik vind jouw blog ook heel erg leuk <3 En deze blush ook! Ik wil ook een MAC product…. Maar helaas zit er geen MAC in de buurt en wil geen enkel shopmaatje met mij naar een make-up winkel ( make-up winkel? wat moet je daar? koop gewoon bij 't kruidvat.. ). Veel liefs ♥

  4. Wauw, wat een supermooie MAC blush! Ik heb zelf nog maar 2 producten van MAC, een hele mooie mineralized duo oogschaduw en een superpretty blush uit de heavenly creautures collectie!

Geef een reactie

