Nail art: Pastel Gradient Nails

Oh, wat hou ik van gradient nagels. Het is zo makkelijk om te maken, en het geeft zo’n mooi effect! Een kleuroverloop op je nagels vind ik ook mooier dan ‘figuurtjes’ nail art, omdat het veel subtieler is.  Gisteren heb ik dus Spongebob er weer bij gepakt, en heb deze pastelkleurige gradient nail art gemaakt. 

Wat heb je nodig voor deze nail art?

Pastelkleurige nagellak (lichtroze, lila, lichtblauw, lichtgeel…) en een sponsje om mee te ‘stempelen’.

Hoe maak je deze nail art?

Eerst lak je je nagels in een basiskleur. Ik heb de lila kleur als basis gebruikt. Vervolgens zet je met de drie kleuren nagellak die je hebt gekozen (ik heb lila, roze en turkoois) een paar strepen nagellak onder elkaar op het sponsje. Dan stempel je de overtollige nagellak even op een papiertje, en daarna stempel je met de spons de kleuren op je nagels. En dan heb je als het goed is de kleuroverloop op je nagels. Als de nagellak droog is doe je nog een glitterlakje er overheen. Weer even laten drogen… Topcoat erop, en dan ben je klaar! Ik heb bij mijn ringvinger nog een sterretje op mijn nagel geplakt als extraatje, maar dit hoef je zelf natuurlijk niet te doen.

Ik heb een tijdje geleden trouwens ook een gradient nail art gemaakt met twee kleurtjes. Klik hier voor dat artikel!

Succes met de nail art!

xx Sophie

4 thoughts on “Nail art: Pastel Gradient Nails

  1. Pingback: Happy (late) Easter! + Easter Egg inspired nail-art | bonjourgoodbye

Geef een reactie

