The Union Jack on my nails

Een nail-art die ik al heel lang op mijn nagels wilde maken was de Union Jack nail art. Ik ben helemaal gek van alles wat met Engeland te maken heeft. Het accent, het land zelf, en ook de vlag. Zeg nou zelf: De Britse vlag is toch veel leuker dan onze saaie getreepte vlag? Ik vond in ieder geval dat de Britse vlag leuk genoeg was om op mijn nagels te maken. Lees verder als je meer foto’s van de nail-art wilt zien!

Hoe maak je dit? 

Begin met het lakken van je nagels in een blauwe basiskleur. Dit laat je even drogen. Daarna pak je een dun kwastje en lak je met witte nagellak eerst een + (plus) vorm op je nagels, en daarna nog de diagonale strepen erbij. Dit laat je weer even goed drogen. *Blaas blaas* Daarna maak je met rode nagellak een dunnere + over het witte heen, en lak je er als laatst nog vier diagonale streepjes bij. Misschien heb ik het een beetje onduidelijk uitgelegd, maar de foto’s spreken voor zich. :)

Liefs, Sophie ♥

 

5 thoughts on “The Union Jack on my nails

Geef een reactie

