It’s a piece of (cup)cake!

Ik ben echt dol op koken. Koekjes, een chocoladetaart… Ik maak het allemaal. Ik vind het zo leuk om in de keuken te staan en iets lekkers te maken! Ik heb ook heel veel herinneringen aan vroeger, toen ik als klein meisje vaak met mijn oma koekjes of een lekkere appeltaart ging bakken. En dan later bij de thee of koffie je zelfgemaakte koekjes eten. Dat was echt genieten.

Een paar weken geleden heb ik samen met een vriendin de hele middag in de keuken gestaan, en hebben we cupcakes gebakken. Vandaag wil ik jullie de (al lang opgegeten!) cupcakes laten zien, want het is echt ware eyecandy (letterlijk!)

Ik heb voor de versiering van de cupcakes rolfondant en marsepein gebruikt. Rolfondant kan je kopen bij bijvoorbeeld Xenos, Jamin en de Hema. Ook heb ik uitsteekvormpjes gebruikt om de figuurtjes mee uit te steken. Die kan je ook bij bovenstaande winkels kopen. Kijk mee naar de foto’s!

Zie je de moustache cupcake vooraan?

Een lief badeendje door mijn vriendin gemaakt. <3

Een lief bloemetje.

Vlindertjes…

Nog meer bloemetjes…

En last but not least: Pacman! Deze heeft mijn vriendin ook gemaakt, en ik vind ‘m zo leuk!

En alle cupcakes bij elkaar! Ziet er vrolijk uit, toch?

Welke cupcakes zijn jouw favorieten? En heb je wel eens cupcakes gemaakt?

xxx Sophie

9 thoughts on “It’s a piece of (cup)cake!

Geef een reactie

