Ik ga naar The Script!

Jongens, ik zit nu echt te stuiteren op mijn stoel, want mijn favoriete band komt naar Nederland, en ik heb gisteren kaartjes gekocht voor hun concert! 25 januari heb ik mijn allereerste concert. Dan treedt The Script op in de Ziggo Dome in Amsterdam. Ik moet helaas nog even geduld hebben tot ik The Script live ga zien, want  ik moet nog ruim 4 maanden wachten. Maar ik ben zo blij dat ik het niet kon laten om er nu al wat over te schrijven.

Als jij ook nog naar het concert wil gaan moet je snel kaartjes kopen, want het gaat erg snel met de verkoop. Ik heb de kaartjes via deze site gekocht voor €35,-.

Tot slot nog een paar van mijn favoriete nummers van The Script:
Hall Of Fame (ft. Will.i.am)

The Man Who Can’t Be Moved

Breakeven

Ik ga in ieder geval nog lekker veel luisteren naar de muziek van The Script, en geduldig (proberen te) wachten tot hun concert.

x Sophie

16 thoughts on “Ik ga naar The Script!

  1. Pingback: Little things that make me happy | bonjourgoodbye

    • Haha, ik heb ook heel vaak dat ik iemand hoor praten over een band, en die ken ik dan helemaal niet. Maar dan ken ik er wel een heleboel liedjes van. :)

    • Dankjewel! Leuk dat je ook naar het concert gaat. Heb er nu al super veel zin in!
      Ik snap wel dat mijn blog niet iets voor jou is. Mijn blog is meer voor een andere doelgroep. Haha! :)

      • Ja ik ook! Luister nu naar live-nummers, dan krijg ik er nog meer zin in hah. Haha zoiets dacht ik al ;) Bedankt voor je reactie op m’n blog trouwens. Goede muzieksmaak heb je!

Geef een reactie

