Review: Essence Colour Arts Pigments

Op internet had ik al vaak over de Essence Pigments gelezen. Iedereen was er enthousiast over, want er zou veel kleur af komen, en lang blijven zitten. Ik was natuurlijk heel benieuwd geworden, en daarom kocht ik een paar weken geleden deze twee pigments. Twee mooie lichte kleurtjes die perfect zijn voor bijvoorbeeld een dagje school. Lees verder voor meer informatie over deze pigments!

Dit zijn de twee pigments. Twee kleine potjes met een simpele, maar leuke opdruk.

Wat zegt Essence over de pigments:

Alle kleuren van de regenboog! Met twintig expressieve kleuren en effecten kun je eindeloos kiezen. Neem je favoriete kleur en breng deze vervolgens aan op je ogen, lippen en nagels. Je kunt de kleuren ook goed mengen. Dankzij de hoge pigmentatie en dekking van de kleuren, is elke colour-art look gegarandeerd een succes – elke dag weer!

De pigments kun je niet alleen voor je ogen gebruiken, maar ook voor je lippen en nagels. Als je dat wilt, moet je wel een speciale lip-base en nail-base kopen. Deze pigments zijn dus echte multi-taskers!

Dit zijn de twee kleurtjes die ik heb gekocht: 15 Pure Love en 11 Cotton Candy. Pure Love is een mooie lichtbruine kleur die  een beetje neigt naar een nude kleurtje. Cotton Candy is een lichtroze kleurtje.

Voordat je aan de slag gaat met de pigments moet je nog even de stickertjes eraf halen. Die zitten daar, omdat anders alle losse poeder uit de verpakking vliegt. En dat wil je niet…

Pure Love – Cotton Candy

Shine Baby! Wat komt er veel kleur en glans van de pigments af, zeg! Echt heel mooi! Pure Love heeft ook een beetje een metallic glansje. Het valt me wel op dat Cotton Candy wat glitters heeft. Dat merk je ook bij het aanbrengen op je ogen. Cotton Candy blijft’ net wat minder op je oog zitten. Maar after all zijn ze allebei echt prachtig. Als ik even snel een kleurtje op mijn oog wil, pak ik een van deze twee pigments.

De Essence pigments kosten per stuk €2.59

x Sophie

14 thoughts on “Review: Essence Colour Arts Pigments

  1. Pingback: Favorieten Oktober 2012 | bonjourgoodbye

Geef een reactie

