Persoonlijk: School en blog combineren

Misschien hebben jullie al gemerkt dat het af en toe heel rustig is op deze blog. Ik wil vandaag even uitleggen waarom dat zo is, en nog een paar andere dingen.

De reden waarom ik soms ineens niet zo veel meer op mijn blog zet is omdat ik het gewoon redelijk druk heb met school. Ik doe nu 4vwo, en dat is nou eenmaal best druk. Ik heb voor de komende weken best veel projecten en presentaties in mijn agenda staan, en daar moet natuurlijk ook aan gewerkt worden. En om eerlijk te zijn is huiswerk plannen ook niet mijn sterkste kant, waardoor ik soms ook geen tijd meer over heb om te bloggen. En tja, ik vind natuurljk ook  dat mijn schoolwerk boven mijn blog staat (helaas! ;)).

Ik vind bloggen zelf hartstikke leuk, en wil dan ook het liefst de hele dag blogposts voor jullie tikken. Maar als ik ook nog een heleboel schoolwerk moet doen, dan gaat het bloggen soms niet meer lukken. En ja, misschien ben ik ook niet een persoon die elke dag wel een nieuw artikel op haar blog heeft staan, en dat zal ik ook niet worden, want dat vind ik gewoon te veel werk. In een blogpost gaat namelijk ook wel wat tijd zitten (niet dat dat erg is!).

Ik ga vanaf nu dus weer proberen wat vaker te bloggen. Want ik vind bloggen echt heel leuk om te doen! Ik vind het ook zo leuk om jullie nieuwe reacties op mijn artikelen te lezen, daar word ik gewoon heel blij van!

Hopelijk vonden jullie dit niet te zeurderig overkomen, maar ik moest dit gewoon even kwijt, en ik wilde jullie ook uitleggen waarom het hier soms zo rustig is. Ik ga dus proberen om minstens één artikel in de week te plaatsen, en als dat niet lukt.. Dan weten jullie waarom. :) En er zijn natuurlijk genoeg andere leuke blogs om te lezen, zoals die van Esmay, Marjolein en Vera!

En nu heb ik nog een paar vragen aan jullie. Wat willen jullie vaker zien op mijn blog? Ik heb namelijk niet echt een idee wat jullie nou leuk vinden om te zien. En heb je nog een tip voor mij, of voor deze blog? Of heb je nog een leuk ideetje voor een blogpost? Laat het maar weten bij de comments!

Liefs,

Sophie

10 thoughts on “Persoonlijk: School en blog combineren

  1. Iedereen heeft last met school en blog combineren, ik ook! Ik schrijf altijd veel vooruit, misschien dat dat helpt? Wat ik meestal doe is eerst school, in de middag als het licht genoeg is foto’s maken en de rest van de dag school, in de avond artikels schrijven! Succes, you can do it :)

Geef een reactie

