Favorieten Oktober 2012

Ik ga vanaf deze maand een nieuwe vaste categorie voor mijn blog behandelen. Ik ga elke maand mijn favoriete producten van die maand laten zien. Dit kan variëren van make-up tot kleding, en van muziek tot gezichtsverzorging. Ik had deze categorie al heel vaak op andere blogs gezien, en het leek me leuk om dat vanaf nu ook te gaan doen. Kijk je mee naar mijn favorieten van oktober?

De Maybelline Dream Mat powder heb ik deze maand weer een beetje herontdekt. De compact powder matteert goed, en geeft ook een beetje dekking. Echt een fijne poeder! De Stay All Day concealer van Essence is al lang een favoriet van mij. Daarom is ‘ie ook al bijna op. De concealer heeft een fijne structuur (niet te vloeibaar), en dekt goed. De prachtige blush in Melba (review) van MAC kan natuurlijk niet ontbreken. Deze blush geeft een heel mooi natuurlijk blosje. Echt heel mooi!

De afgelopen maand heb ik heel vaak mijn Sleek Oh So Special palette (review) gebruikt. Ik vind de bruintinten en roze kleurtjes in het palette zo mooi! Ook heb ik vaak mijn twee Essence pigments (review) gebruikt. Ik vind de glans van deze twee pigments ook zo mooi! En dan mijn favoriete mascara, de False Lash Effect mascara van Max Factor. Deze mascara geeft mijn wimpers veel lengte, volume en krul. Een topper!

Lipproducten kunnen in oktober natuurlijk niet ontbreken. Nu het kouder  wordt pak ik vaak mijn Rosebud Salve (review). Die breng ik voordat ik ga slapen aan, en dan wordt ik wakker met zachte lippen. Ook een favoriete lippenbalsem is de Dragon Fruit lip butter van The Body Shop. De geur van deze lip butter is werkelijk heerlijk! En dat de 5 euro die je ervoor betaald naar het goede doel gaat, is natuurlijk ook een groot pluspunt. Als laatst heb ik ook vaak de Lip Glow van Catrice vaak gebruikt. Deze geeft mijn lippen een mooi subtiel roze kleurtje.

De R zit weer in de maand, dus dat betekent weer lekker veel warme truien! In oktober heb ik mijn donkerblauwe Cable Knit jumper van H&M lekker veel gedragen. Deze is heerlijk warm en zit heel comfy. Love it!

Wat zijn jouw favorieten van de maand oktober?

Liefs, Sophie

8 thoughts on “Favorieten Oktober 2012

Geef een reactie

