Little things that make me happy

Kennen jullie dat gevoel ook? Als je iets ziet of doet, en je een heel blij gevoel van binnen krijgt? Of die kick die je krijgt als je naar dat ene concert gaat? Ik vertel jullie vandaag waarvan ik een big smile op mijn gezicht krijg.

Regenbogen – Als ik ergens een regenboog spot, blijf ik er minstens een minuut naar staren. Het blijft toch iets magisch hebben.

Bron: Weheartit

Sushi – Dit is echt mijn favoriete eten. Hier kan je me ’s nachts voor wakker maken. Ik krijg nu al helemaal trek als ik eraan denk!

Herfstbladeren – Ik vind de herfst an sich niet echt geweldig. Maar wat ik wél leuk vind aan de herfst zijn de herfstbladeren. Al die mooie herfstkleuren bij elkaar, prachtig!

Bron: Weheartit

Red album van Taylor Swift – Sinds dit album uit is ben ik non-stop aan het luisteren naar Taylor’s nieuwe album Red. Er zitten echt leuke nummers bij! Ik zou zeker even luisteren naar dit album.

Damientje – Natuurlijk hoort mijn lieve konijntje in dit rijtje. Als ik Damientje dan lekker aan het knuffelen ben word ik weer helemaal happy. Ze is ook zo lekker zacht en fluffy!

Bron: Weheartit

Kerstverlichting – Ik moet nog eventjes geduld hebben, en dan is het December. De leukste maand van het jaar (vind ik!). Nu hangt er al allemaal kerstverlichting in de stad, en dat ziet er zo gezellig uit! Ik krijg dan nog extra zin in kerst en al die andere leuke feestdagen!

The Script Millionaires – Dit vind ik een van de leukste nummers uit het nieuwe album #3 van The Script. Echt een liedje die dan ook de hele dag in je hoofd blijft hangen.

Wat maakt jou echt vrolijk?

7 thoughts on “Little things that make me happy

Geef een reactie

