Mijn lush producten

De Lush is een van mijn favoriete winkels. Ze hebben zulke fijne producten , én ze zijn allemaal natuurlijk en met de hand gemaakt! En dan de mierzoete lucht die je tegemoet komt als je net de winkel in stapt, heerlijk! Ik ben echt addicted to Lush, en koop dus nog wel eens wat producten daar. Ik heb nu dus een paar fijne producten van lush die ik aan jullie wil laten zien.

Laat ik beginnen met de producten uit de potjes. Die vind ik er trouwens zo leuk uit zien! Heel basic zwart, en met die witte speelse letters de naam van het product erop. Like!

Ocean Salt facial scrub – €11.65 voor 120 gr.

Dit is een gezichtsscrub met zeezout. Ik vind de scrub wel een beetje grof, en kan dus als je een gevoelige huid hebt een beetje te ruw voor je zijn. Deze scrub gebruik ik af en toe, en daarna is mijn gezicht weer lekker zacht. De scrub ruikt heerlijk naar limoen en kokos.

Sweetie Pie shower jellie – €5.55 voor 110 gr.

Dit vind ik een van de leukste producten van Lush. De shower jellies zijn een soort puddinkjes waarmee je je lichaam kan wassen. Super leuk! Ik heb mijn shower jellie in kleine stukjes gesneden, zodat ik makkelijk een klein stukje kan pakken en  die in mijn douchepuff kan doen.  En om het nog leuker te maken: Deze jellie ruikt echt super lekker zoet naar zwarte bessen!

Lemony Flutter nagelriemcrème – €10.65 voor 45 gr.

Lemony Flutter is mijn meest favoriete product van Lush, en ook meteen een van de best verkochte producten van Lush. Ik snap helemaal waarom, omdat dit product echt een wondermiddel is tegen droge nagelriemen. Ik heb nu het kouder wordt veel last van velletjes bij mijn nagelriemen, en daartegen werkt de LF echt heel goed!  Deze naar citroen geurende crème werkt trouwens ook goed tegen andere droge plekjes.

SAMPLE van de Dreamcream – €20.30 voor 240 gr

Dit is een monstertje van de populaire Dream Cream. Dit is trouwens het best verkochte product van Lush. Ik heb deze crème maar een keer gebruikt, dus ik kan nog niet echt mijn mening over deze crème geven. Lush zegt wel dat deze crème goed is tegen/voor een probleemhuid.

Dit zijn alle ‘vaste’ producten van Lush die ik heb. Ik had eerst nog een paar zeepjes van lush, maar die heb ik al opgemaakt. Zo zat het zeepje linksboven samen met de Karma zeep in een setje, maar de Karma zeep heb ik dus al opgemaakt.

Rose Jam bubbleroon – €6.05 per stuk

Deze bubbleroon ruikt heerlijk zoet naar rozenjam! Dit is gewoon een hele fijne bubbleroon voor in bad, verder heb ik er niets meer over te zeggen.

Tiny Hands handserum – €8.60 per stuk

Dit handserum in de vorm van een klein handje is echt fijn! Je wrijft ‘m even als een zeepje tussen je handen, en dan komt er olie vanaf. De Tiny Hands maken mijn handen echt heel zacht. Fijn met dit koude weer! Ik vind de geur alleen wat minder fijn. Ik zou er eerst even in de winkel aan ruiken, om te zien of je de geur niet te sterk vindt.

Honey I Washed The Kids zeep – €5.75 voor 100 gr.

Dit kleine stompje zeep ziet er een beetje zielig uit, maar is zó fijn! De zeep ruikt heerlijk naar karamel en honing. Je zou er zo een hapje uit willen eten! Ik ben echt gek op deze zeep, en als deze op is ga ik sowieso een nieuw stuk kopen!

Heb jij producten van Lush? En wat zijn jouw favorieten?

x Sophie

12 thoughts on “Mijn lush producten

  1. Honey I wasted the kids is één van mijn favorieten zepen! Oké en Snow Globe. :’) Welke vind je beter? De Lemony Flutter? Of de Tiny Hands? Ik heb nu de Lemony Flutter, sinds een week, maar ben benieuwd wat het verschil is. :D

    • De Lemony Flutter en Tiny Hands zijn twee verschillende producten. De LF is (o.a.) voor je nagelriemen, en de TH is meer een soort handcrème/serum. Dat is dus eigenlijk het verschil. Ik vind allebei de producten heel fijn, vooral om in combinatie met elkaar te gebruiken. Ik kan dus eigenlijk niet kiezen welke ik fijner vind. :)

Geef een reactie

