Favorieten November 2012

IMGP8027

Het is weer tijd voor mijn favorieten van de maand! November vind ik nooit zo’n bijzondere maand. Tenminste.. niet zo bijzonder als december met sinterklaas, kerst en al die andere leuke feestdagen! Anyways.. Hier komen mijn favorieten!

IMGP8043

The Body Shop Moringa body mist – €9,- (100ml)

Deze body mist ruikt heel lekker fris, maar ook een beetje zoet. Niet echt een wintergeur, maar I don’t care. Ik vind ‘m lekker ruiken, dus spuit ik hier lekker mee los.

IMGP8062

Essence lipstick in 53 all about cupcake – €1.99
Labello Pure & Natural kamille en calendula – €2.99

Ik draag niet veel lipstick, maar dit kleurtje van Essence geeft een mooi naturel kleurtje. Dus deze is ook veel gedragen afgelopen maand! De Labello in kamille en calendula verzorgt mijn lippen heel goed en ruikt ook lekker. Na het smeren hiervan heb ik lekker zachte lippen, dat is wel zo fijn in dit koude seizoen!

IMGP8047

Biosilk silk therapy – €16.80 (50ml)

Met dit koude weer wordt mijn haar heel snel pluizig en statisch. Van dit haarserum heb je maar een klein druppeltje nodig en voilà: de pluis is verdwenen!

IMGP8061

Sleek Rose Gold blush – €7.00

Dit is een hele populaire blush van Sleek, en dat snap ik! Deze blush geeft een mooie perzikkleur op je wangen met een mooie gouden glans. Like! (Review)

Lush Lemony Flutter - €10.65

Lush Lemony Flutter – €10.65

Ik heb (vooral nu) heel erg last van droge nagelriemen. Deze nagelriemcrème van Lush is dus onmisbaar voor mij!

Essence base- en topcoat - €1.75 en €2.50

Essence base- en topcoat – €1.75 en €2.50

Over deze base- en topcoat heb ik al op een paar blogs positieve reviews gelezen. Ze zouden je nagellak langer laten zitten. En dat is waar! Dankzij deze lakjes blijft mijn nagellak nog 1-2 dagen langer erop zitten dan normaal. Deze twee heb ik dus ook vaak gebruikt sinds ik ze heb.

Oh, en als jullie nog ergens een review van willen zien, geef dan maar een gil! Of laat eigenlijk maar gewoon een reactie achter bij de comments. ;)

Liefs, Sophie

8 thoughts on “Favorieten November 2012

Geef een reactie

