Wishlist: The Body Shop, H&M, Lush…

c600x576

Het is al bijna kerst! Dan is het weer tijd om veel tijd met familie door te brengen en andere gezellige dingen te doen. Wij vieren eigenlijk alleen sinterklaas met cadeautjes, maar toch heb ik een verlanglijstje. Ik zal deze cadeautjes dus niet onder de kerstboom zien liggen, want ik heb dit verlanglijstje meer gemaakt omdat ik deze dingen zelf nog een keer wil kopen. Kijk je mee naar mijn wishlist?

1. Lush Snow fairy showergel €5.95

Deze populaire showergel van Lush is alleen met kerst verkrijgbaar. Snow fairy schijnt heel zoet te ruiken, en boven alles wat zoet is hangt een enorm bord met ‘SOPHIE’ erop. Dus deze showergel wil ik ook heel graag hebben.

2. Taylor Swift Wonderstruck eau de parfum €±50.00

Ik ben groot fan van Taylor Swift, en nu heeft ze ook een parfum uitgebracht! Deze parfum is wel al heel lang in Amerika te koop (zelf haar tweede parfum al!), maar hier in Nederland ben ik ‘m nog niet tegengekomen. Ik wil deze parfum in ieder geval hebben, ik moet alleen nog kijken waar en wanneer ik het ga kopen…

3. The Body Shop Smokey Eyes palette €25.00

De kleuren uit dit palette zijn echt super mooi! Dit zijn kleurtjes die ik heel vaak draag, dus dit is zeker een fijn palette om te hebben. Het enige nadeel vind ik de prijs. Voor 4 kleurtjes oogschaduw moet je €25 betalen.

4. Urban Decay Naked 2 palette €36.00

Dit oogschaduwpalet wil ik al heel lang hebben. Ik hou van bruine oogschaduw en daar zitten er genoeg van in dit palet. Ik denk dat dit palet zeker zijn prijs waard zal zijn.

5. H&M rode sweater €29.95

In de winter draag ik het liefst elke dag wel een lekker warme trui. Nieuwe truien zijn dus altijd welkom. Deze sweater van H&M vond ik leuk met de verschillende kleurtjes en het doet me ook gelijk een beetje aan kerst denken!

6. H&M lichtbruine sweater €14.95

Eigenlijk geldt voor deze trui hetzelfde verhaal als bij 5. Deze trui is heel basic, maar de kleur en het gebreide motiefje op de trui vind ik zo leuk!

Hebben jullie nog een wishlist (voor kerst)?

6 thoughts on “Wishlist: The Body Shop, H&M, Lush…

  1. Snow fairy wil ik ook erg graag. Elke jaar zeg ik het, maar het komt er nooit van. Misschien aankomend weekend toch even de stad in en op naar Lush haha. Vind dat palette van The Body Shop ook echt pretty!!

Geef een reactie

