Nail art: Christmas / winter edition

IMG_0366

All I want for Christmas is… een lekkere kop warme chocolademelk, een warme muts en niet te vergeten: mooie nagels! Ik ben aan de slag gegaan met mijn nail art spulletjes en heb deze nail art gemaakt! Kerst is al bijna voorbij, maar ook voor de winter is deze nail art natuurlijk super leuk om te maken!

IMG_0361

Voor de nail art die ik heb gemaakt heb ik me laten inspireren door dit plaatje. Hier kan je ook gelijk zien hoe je de sneeuwsterren maakt. Alleen heb ik in plaats van de zwarte tape van plakband dunne strookjes geknipt en die op mijn nagels geplakt. Voor de rest van de nagels heb ik alleen het patroontje gebruikt die je op het plaatje hierboven bij de pink ziet. Dat kan je maken met een dun nail art kwastje.

IMG_0364

Verder heb ik rode en witte nagellak gebruikt en om de duim en ringvinger nog net iets extra’s te geven heb ik een klein pareltje in het midden van de sneeuwster geplakt.

En als je je afvraagt hoe de andere hand eruit zie, zo dus:

IMG_0393

xoxo Sophie

8 thoughts on “Nail art: Christmas / winter edition

  1. Pingback: Persoonlijk: Photo Diary December 2012 | bonjourgoodbye

  2. Bedankt voor je reactie op mijn blog; leuk dat je hem misschien overneemt. Wat heb je je nagels hier mooi gemaakt zeg! En die Kerstster lijkt zo lastig, maar met een plakbandje werken was nog niet in mijn hoofd opgekomen haha. En dat glittersteentje maakt het af;erg mooi. :) Liefs

Geef een reactie

