Persoonlijk: Mijn 2012…

tumblr_mfxpa0vss11rossr8o1_500_large

2012: het jaar waarin de wereld zou vergaan, en we nu gelukkig nog allemaal op aarde rondlopen. Het jaar van de olympische spelen en het jaar dat ik deze blog maakte. Voor mij is het afgelopen jaar voorbijgevlogen en heb ik een heleboel leuke dingen meegemaakt. Vandaag wilde ik even terugblikken op het afgelopen jaar. Wat voor speciale dingen zijn er allemaal gebeurd, wat zijn nou echt de hoogtepunten van 2012? Pak er lekker een oliebol bij en lees verder voor een overzichtje van mijn 2012!

Oh, nog even dit: Het plaatje die je hieronder ziet is ontworpen door Rowan. Dus alle credits gaan naar haar! Verder heb ik alleen de vakjes ingevuld.

in2012smalst

En verder…

Heel erg bedankt voor alle lieve en leuke reacties die jullie dit jaar op mijn blog hebben achtergelaten! Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en mooi 2013 toe!

Liefs, Sophie

5 thoughts on “Persoonlijk: Mijn 2012…

Geef een reactie

