Shoplog: The Body Shop, Kruidvat, Six en HEMA

IMGP8332

Na kerst is er altijd veel uitverkoop in de winkels en aangezien ik voor sinterklaas nog twee cadeaubonnen van The Body Shop had gekregen waren er twee goede redenen om weer eens naar de stad te gaan. Ik heb een paar leuke dingen bij The Body Shop gekocht en ook nog een paar andere kleine dingetjes. Lees verder voor mijn aankopen!

IMGP8394

Bij The Body Shop zag ik dit leuke pakket liggen en als je het open maakt…

IMGP8391

…komen er een bodylotion en een eau de toilette tevoorschijn. Ik had bij mijn cadeaubon een monstertje van de Japanese Cherry Blossom geur gekregen en toen ik die rook wist ik dat ik de full-size geur moést hebben. Als je de geur apart koopt kost ‘ie €22.00, maar voor €0.50 cent extra kan je het pakket kopen met een bodylotion erbij. Goede deal, toch?

IMGP8348

Verder kocht ik nog deze cadeauset met drie travel-size producten van de strawberry geur: de showergel, body polish en body butter. En er zat nog een leuke puff spons bij. De set kostte in de uitverkoop €10,-.

IMGP8383

Als laatst kocht ik nog een paar kleine dingetjes. Bij Kruidvat kocht ik van Max Factor de Fantasyfire nagellak (€5,07). Dit is een prachtig nagellakje die in elk licht weer een andere kleur heeft. Ook kocht ik de Stay All Day concealer van Essence (€1,99) omdat die van mij op was. Verder kocht ik bij HEMA de prachtige blush uit de kerstcollectie in de kleur 06. En check het mooie rozenpatroontje! De blush kost €5,50. Als laatst ben ik nog even bij Six langsgeweest en daar vond ik de meest schattige ring ooit. Het is een ring van echt zilver met een gouden laagje eromheen en er is een strikje van twee (nep?)diamantjes op gemaakt. Echt zo leuk! De ring kostte €14,95.

IMGP8429

Ik kwam er trouwens nog achter dat de concealer een nieuwe verpakking heeft! Links de nieuwe verpakking, rechts de oude. Ik kwam er achter omdat ik de concealer maar niet kon vinden in de winkel, maar het zat dus gewoon in een andere verpakking ;-).

Liefs,

Sophie

7 thoughts on “Shoplog: The Body Shop, Kruidvat, Six en HEMA

Geef een reactie

