Favorieten December 2012

IMGP8406

‘Oh ja, ik moet nog mijn favorieten van de maand doen!’, bedacht ik me een paar dagen geleden nog. Na de drukke (maar héle leuke en gezellige) maand december had ik er helemaal niet meer aan gedacht! Maar hier is toch nog mijn laatste serie favorieten van 2012. Lees snel welke producten ik in december vaak gebruikt heb!

IMGP8413

The Body Shop Japanese Cherry Blossom bodylotion & eau de toilette

Deze bodylotion en eau de toilette van The Body Shop konden jullie eergisteren al in mijn shoplog zien. De geur van deze twee producten is gewoon heerlijk en als je eerst de bodylotion gebruikt en daarna de parfum opspuit ruik je de héle dag naar Japanse kersenbloesem! Dit is trouwens echt een typische Sophie-geur: lekker zoet en fris. En hoewel dit een beetje een lente-geur is gebruik ik hem ook lekker in de winter (I also like to live dangerously ;-)).

IMGP8415

Labello Fruity Shine Cherry & Essence Glossy Lipbalm Pink Dragonfruit

De laatste tijd vind ik het leuk om lipproducten te gebruiken die subtiel een roze/rood tintje geven aan je lippen. Dat is wat meer geschikt voor overdag dan lipstick en ook heel leuk. De Labello geeft een mooi donkerrood kleurtje aan je lippen en verzorgt ook gelijk. De Essence lipgloss geeft een donkerroze tintje aan je lippen. Deze is ook fijn omdat de gloss niet zo plakt!

IMGP8421

HEMA blush in 06 van de kerstcollectie 2012

Deze blush van HEMA is waarschijnlijk niet meer te koop omdat het in de kerstcollectie zat, maar als je de blush nog ziet liggen, koop hem dan! Deze blush is natuurlijk geweldig omdat het rozenpatroontje in de blush om bij weg te kwijlen is, maar ook de kleur is prachtig door de gouden glittertjes erin.

IMGP8425

The Body Shop Bodybutters in Mango en Strawberry

In de winter kunnen de bodybutters van The Body Shop natuurlijk ook niet missen. Deze bodybutters zijn heel lekker verzorgend en ruiken echt heerlijk. De mango bodybutter zit trouwens nog in de oude verpakking, de strawberry butter zit in het nieuwe jasje.

IMGP8398

Dat waren de laatste favorieten van 2012! En we gaan gewoon weer lekker verder in het nieuwe jaar met nieuwe favorieten.

Liefs, Sophie

14 thoughts on “Favorieten December 2012

Geef een reactie

