Review: Barry M Nail Paint in Raspberry en Pink Silver Glitter

IMGP8635

Laatst was ik in Amsterdam bij River Island aan het rondkijken, toen opeens mijn oog viel op een heleboel nagellakjes van Barry M. Ik dacht altijd dat Barry M alleen in Engeland werd verkocht, maar nu waren ze gewoon in Nederland te koop! Ik heb nog helemaal niets van dit merk, dus ik was wel benieuwd geworden. Ik kocht twee nagellakjes die ik vandaag aan jullie ga laten zien.

IMGP8645

IMGP8648

Dit zijn de twee kleuren nagellak die ik kocht. 273 Raspberry, dit is een frambozenrode kleur met een crème finish. 337 Pink Silver Glitter is een nagellak met roze, gouden en zilveren glitters erin.

PicMonkey Collage

Raspberry is een frambozenrood kleurtje  met een crème finish. Dit lakje dekt al heel goed in een laagje. Ik denk dat de nagellak met een tweede laagje nog net wat mooier was geweest.

PicMonkey Collage2

IMGP8655

Pink Silver Glitter is een prachtige lak met roze en zilveren glitters. Ook zie je nog een beetje goud terug in de nagellak. Ik denk dat deze nu bij mijn favoriete nagellakjes hoort. Check al die glitters, zo mooi! Deze nagellak dekte in 2-3 laagjes.

IMGP8744

Het kwastje van de nagellak is smal. Voor mijn smalle nagels is dat lekker makkelijk lakken, als je bredere nagels hebt misschien wat lastiger. De nagellak blijft trouwens ongeveer 3 dagen op je nagels zitten.

IMGP8635

Ik ben fan van de Barry M nagellak. De nagellak blijft goed zitten, dekt goed en lakken ook fijn. De Barry M Nail Paints zijn onder andere hier te koop. Via deze webshop kosten ze €4,05. Dat is helemaal niet zo duur voor een nagellak waar 10 ml in zit.

Heb jij wel eens een nagellak van Barry M gebruikt?

9 thoughts on “Review: Barry M Nail Paint in Raspberry en Pink Silver Glitter

  1. Pingback: Favorieten Januari 2013 | bonjourgoodbye

Geef een reactie

