Random pictures of last week (+ foto’s concert The Script)

IMGP8944

Afgelopen week was een drukke, maar leuke week. Dat kwam vooral omdat ik vrijdag naar het concert van The Script ging! Ik had daar al meer dan tien weken op gewacht en vrijdag was het eindelijk zover! Verder heb ik een beetje huiswerk gemaakt en geschaatst. Lees verder voor meer foto’s!

IMGP8943

Ik heb mijn kamer veranderd en daar horen natuurlijk ook andere accessoires bij. Ik kocht bij ikea de kaarsjes en het blik. Het glazen ‘ding’ achter heb ik van mijn ouders gekregen, ik weet niet van welke winkel die was.

IMGP8780

Hello little birdie! Vanuit het raam op mijn kamer zie ik de hele dag vogeltjes voorbij vliegen. Deze koolmees zat gezellig voor het raam iets te eten.

IMGP8915

Afgelopen week heb ik heel vaak naar muziek van The Script geluisterd, om alvast in de stemming van het concert te komen.

IMGP7627

Zaterdag heb ik geschaatst. Niet op natuurijs, maar gewoon voor mijn kunstschaatsles.

IMGP8936

Al mijn parfum staat op een klein dienblad. Ik vind al die verschillende, gekleurde flesjes zo leuk bij elkaar staan! Mijn favorieten zijn Yves Rocher Flowerparty en de Cherry blossom eau de toilette van The Body Shop.

IMGP8953

Het leek wel alsof de sneeuw voor altijd zou blijven liggen! Het ging elke keer maar weer sneeuwen. Gelukkig is het gaan regenen en is de sneeuw nu bijna weg. Na een tijdje werd ik de sneeuw namelijk wel een beetje zat.

19388_134487606716950_726628667_n

72895_134533933378984_712516826_n

542363_134487593383618_787210240_n

En toen was het vrijdag 25 januari, de dag waar ik zo lang op heb gewacht! Het concert was geweldig en ze traden het live zo goed op! Helaas vliegt de tijd als je het naar je zin hebt en was deze onvergetelijke avond al (voor mijn gevoel) snel voorbij. Gelukkig heb ik een heleboel foto’s en staan op internet ook veel filmpjes van het concert. Ik heb in ieder geval een geweldige avond gehad.

Foto van het officiële instagram account van The Script

Foto van het officiële instagram account van The Script

Hoe was jouw week?

21 thoughts on “Random pictures of last week (+ foto’s concert The Script)

Geef een reactie

