Favorieten Januari 2013

IMGP9152

Een nieuw jaar betekent een hele nieuwe  start. En bij een nieuw jaar horen natuurlijk ook nieuwe favorieten! Welke producten heb ik in januari vaak gebruikt? Ik laat het jullie zien. Lees verder voor mijn favorieten van januari!

Sorry voor de craptastic foto’s, maar doordat het zo snel donker wordt moet ik de foto’s met flitser maken op een plek waar nog een béétje licht valt. Ik ga voortaan foto´s in het weekend maken, zodat ik genoeg tijd heb om foto´s te maken als het nog licht is.

IMGP9156

Catrice Absolute Eye Colour in 040 Never Let Me Go! — Maybelline Color Tattoo in 35 On and on Bronze

Het oogschaduwpalet van Catrice heeft mooie naturel tinten. De taupe kleur linksonder is heel mooi voor in je arcadeboog. De Color Tattoo is een cream oogschaduw. Daardoor kan je gemakkelijk en snel met je vinger de oogschaduw aanbrengen. Deze oogschaduw heb ik dus vaak gebruikt omdat het snel werkt voor overdag en omdat de kleur natuurlijk heel mooi is.

IMGP9164

Max Factor False Lash Effect mascara

Deze mascara zat volgens mij al eens eerder bij mijn favorieten, dan is het denk ik wel duidelijk dat ik deze mascara héél fijn vind. De False Lash Effect mascara geeft mooie lengte en volume aan mijn wimpers zonder een ‘spinnenpoten’ effect te geven.

IMGP9163

Barry M nail paint in 337 Pink Silver Glitter – The Body Shop Hemp Hand Protector

De Barry M nail paint is een van mijn favoriete nagellakjes geworden. De nagellak zit bomvol kleine glittertjes en dekt ook nog eens in 2 laagjes! Het enige nadeel is dat je de nagellak er niet zo snel af krijgt vanwege de glittertjes. De handcrème van The Body Shop is mijn nieuwe favoriete handcrème. Dat kan je wel zien, want deze tube is alweer bijna op. Deze crème is speciaal voor de zeer droge huid (zachte handen à la babybilletjes gegarandeerd!)

IMGP8741

De Barry M nagellak in 337 Pink Silver Glitter

Wat waren jouw favoriete producten van januari?

9 thoughts on “Favorieten Januari 2013

  1. Oh, ik moet de handcreme hebben, mijn handen zijn namelijk weer stok en stokdroog, word je niet goed van! Love TBS palette, prachtige kleuren. :D Morgen ga ik even naar TBS, wil even bij de producten kijken. :p

Geef een reactie

