Persoonlijk: Photo Diary Januari 2013

beginfotoo

Januari was een leuke maand om op terug te kijken. Er zijn een heleboel leuke dingen gebeurd, met natuurlijk als hoogtepunt het concert van The Script waar ik met vrienden heen ging. Verder zijn er nog een heleboel dingen die ik op de foto heb gezet. Benieuwd naar mijn Instagram foto’s? Lees dan verder!

PicMonkey Collage11

Links: De prachtige nagellak van Max Factor: Fantasy Fire. Hier heb ik het over een nudekleurig lakje aangebracht. Rechts: Make up time! Dit zijn ook een paar van mijn favoriete producten.

PicMonkey Collage1

Links: Hello Amsterdam! Ik ging in de kerstvakantie met een paar vriendinnen naar Amsterdam om een dagje lekker te gaan shoppen. Rechts: Ik heb helemaal niet zo veel gekocht in Amsterdam. Ik heb twee nagellakjes en een handcrème gekocht. In het zakje van Lush zit een cadeautje voor een vriendin. Ik heb me dus aardig weten in te houden.

PicMonkey Collage2

Links: Mijn meest favoriete eten is sushi. Oh, wat hou ik daar van! Bij Shabu Shabu ging ik met familie heerlijk lunchen. Mijn favoriete sushi is trouwens de California Roll. Heerlijk! Rechts: Even een keer geen nagellak op.

PicMonkey Collage3

Links: Ik kan nooit genoeg foto’s maken van mijn konijn, ze is ook zo fotogeniek. ;) Rechts: En weer terug naar huis fietsen. Ik fiets altijd door een weiland waar heel veel schaapjes staan, maar nu was er geen een te bekennen…

PicMonkey Collage4

Links: Wat is Leiden toch een mooie stad! Vooral als het donker is en de verlichting aan gaat. Rechts: De EOS lippenbalsems zijn echt grote favoriet van mij. Ze zien er ook zo leuk uit!

PicMonkey Collage5

Links: Ik weet niet of je deze Mentos ook in Nederland kan kopen, maar oh wat zijn deze lekker! Rechts: Mijn moeder heeft heerlijke butterscotch koekjes gebakken. Ze lijken op Bastognekoeken, maar dan nóg lekkerder.

PicMonkey Collage6

Links: In Amsterdam kocht ik een mooi glitterlakje van Barry M. Ik kan maar geen genoeg krijgen van deze kleur. Rechts: En toen ging het opeens heel hard sneeuwen. Zo’n witte deken van sneeuw in de tuin levert natuurlijk een mooi winters plaatje op.

PicMonkey Collage7

Links: Ik verveelde me, dus ging ik maar even iets ‘tekenen’. Rechts: ‘S avonds voordat ik ga slapen heb ik altijd een vaste routine. Ik kan niet zonder deze drie producten.

PicMonkey Collage8

Links: 26 Januari, de dag van het concert van The Script! We hadden een redelijk goede plek (hoewel het op de foto niet zo lijkt). Het was een geweldige avond met een heel goed live optreden van deze super band. Rechts: Bij het concert kocht ik nog een bandshirt als aandenken. De volgende dag had ik deze natuurlijk gelijk aangetrokken.

PicMonkey Collage9

Links: Een ‘Snake Braid’ geprobeerd te maken. Ik vind het resultaat nog best goed! Rechts: Samen met de EOS lippenbalsem is dit mijn favoriete lippenbalsem, de Rosebud Salve. Als deze ooit op gaat ga ik gelijk een nieuwe kopen!

PicMonkey Collage10

Links: Geprobeerd Galaxy nail art te maken. Ik vind ze heel gaaf! Rechts: En nog een vlecht. Dit keer niet door mij gemaakt, maar door een vriendin van school. Ze heeft het super mooi gemaakt!

Dat waren alle foto’s van januari! Als je mij wilt volgen op instagram kan dat hier.

Hoe was jouw januari?

8 thoughts on “Persoonlijk: Photo Diary Januari 2013

  1. Heee Sophie,
    echt weer een super leuk en creatieve photodiary!!! die vlecht vind ik persoonlijk het leukste!!! ik ga de volgende keer een waterfall-braid bij jou maken!!! Grtz Jasmijn!!!

Geef een reactie

