Koperen ooglook met het Sleek Oh So Special palette

IMGP8892

Het Sleek Oh So Special palette is absoluut mijn favoriete oogschaduwpalet. Ik gebruik hem heel vaak als ik een ooglook met rustige kleuren wil maken. Laatst zat ik een beetje te denken over welke nieuwe kleurencombinaties ik zou kunnen maken met dit palet. Ik heb als ‘hoofdingrediënt’ de mooie koperkleur uit het palette gebruikt. Lees verder voor foto’s van de ooglook!

IMGP8876

IMGP8891

Ik vind het een hele frisse look geworden die goed geschikt is voor overdag. Ik draag deze look niet elke dag, omdat het toch nog wat extra tijd kost ’s ochtends om te maken. Ik blijf liever nog even een kwartiertje langer in mijn bed liggen ;-). Een leuk extraatje: Doordat ik een koperkleur heb gebruikt komt ook de kleur van mijn ogen goed uit.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn:

IMGP8894

  • Bow: Een matte witte kleur. Deze heb ik onder mijn wenkbrauw aangebracht.
  • Gift Basket: Een glanzende koperkleur. Deze heb ik over mijn hele bewegend ooglid aangebracht.
  • Gateau: Een paarse kleur met een gouden glans. Van de paarse kleur zie je niet zo veel meer op je oog, alleen de gouden glans overheerst. Daarom heb ik deze als highlighter in mijn binnenste ooghoek gebruikt.
  • Boxed: Een matte donkerbruine kleur. Deze bruine kleur is heel mooi voor in de buitenste ooghoek en de arcadeboog, dat is dus ook de plek waar ik deze oogschaduw heb aangebracht. Doordat deze kleur mat is geeft het een mooi contrast met de glanzende koperkleur.

Verder heb ik nog de oogschaduwbasis van Essence en de False Lash Effect mascara van Max Factor gebruikt.

IMGP8861

Dit is trouwens de tweede keer dat ik foto’s van een ooglook op mijn blog zet. Willen jullie vaker ooglooks op mijn blog voorbij zien komen? Ik vind het zelf nogal lastig om goede foto’s te maken waarbij de oogschaduwkleuren goed overkomen. Daarom doe ik dit niet zo vaak. Hebben jullie anders nog tips voor goede ooglook-foto’s?

Liefs, Sophie

10 thoughts on “Koperen ooglook met het Sleek Oh So Special palette

  1. Ik vind de look erg mooi naturel staan. Je foto’s vind ik eigenlijk best wel goed hoor! Vooral de foto’s waarop alleen je oog te zien is. Je zou kunnen kijken wat het resultaat is als je nog iets meer naar beneden kijkt. Verder vind ik het leuk als je vaker ooglooks laat zien!

Geef een reactie

