Personal: Photodiary Februari 2013

PicMonkey Collage7

Februari is allang voorbij, maar nu pas ben ik de Photodiary van februari aan het typen. Februari was ook zo snel voorbij en ik had verder ook geen tijd om de photodiary te maken. Maar hier zijn dan toch mijn instagram foto’s van februari. Enjoy!

PicMonkey Collage1

Links: Cupcake/icecream inspired nail-art. Ik vind ze echt heel schattig geworden! Rechts: Toetje gemaakt: Kwark met zelfgemaakte (nou ja.. door mijn moeder gemaakt) cranberrysaus en granaatappel. En wat was het lekker!

PicMonkey Collage2

Links: Mijn lipsticks. Ik vond het wel een mooi plaatje zo bij elkaar! Rechts: Twee random favourites: Een gouden bedelarmbandje van Primark en de Labello Kamille & Calendula. Die lippenbalsem is heel fijn en ruikt zo lekker!

PicMonkey Collage3

Links: En de zon gaat alweer onder… Gelukkig blijft het nu alweer wat langer licht. Rechts: Het is alweer een paar weken geleden dat ik naar het concert van The Script ging. Ik wil weer terug, het was zo leuk! Hopelijk komen ze snel weer naar Nederland!

PicMonkey Collage4

Links: ’s Morgens mijn make-up gedaan met een paar fijne producten. De Catrice blush blijft zo mooi! Jammer dat het een Limited Edition was… Rechts: Bij Trekpleister was er een leuke actie: 1+1 gratis op alle Max Factor mascara’s. Hamsteren!

PicMonkey Collage5

Links: In de voorjaarsvakantie ging ik skiën in Frankrijk. Bijna elke ochtend nam ik dit als ontbijt. Twee geroosterde broodjes met Nutella, een chocolade-achtig broodje.. ofzo (het was in ieder geval wél heel lekker!) en een bakje vers fruit. Nom nom! Rechts: Op de terugweg gingen we overnachten in Lyon. We kwamen daar ’s ochtends aan dus hadden we nog een hele dag om in Lyon rond te lopen en te shoppen. Ik kocht een Hollister sweater in de uitverkoop en een Kiko oogschaduw (review).

PicMonkey Collage6

Links: Eindelijk is de winged eyeliner een beetje gelukt! Helaas is mijn eyeliner-pen bijna op en is het lijntje niet zo intens zwart. Rechts: Arizona is zó lekker! En het zijn ook hele mooie flessen om neer te zetten in je kamer.

Dat was mijn februari! Het waren niet zo veel foto’s, maar het was dan ook niet zo’n hele lange maand. In de volgende Photodiary zullen meer foto’s komen! Ik heb trouwens besloten dat ik voortaan niet meer elke maand mijn favorieten ga laten zien, omdat ik gewoon niet elke maand nieuwe favorieten heb. Ik ga daarom af en toe producten laten zien en niet meer standaard elke maand. Hopelijk vinden jullie dat ook goed :).

Liefs, Sophie

11 thoughts on “Personal: Photodiary Februari 2013

Geef een reactie

